Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-25@11:08:01 GMT

بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل شد +سوابق

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۷۱۹۴

بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل شد +سوابق

بر اساس تصمیم‌گیری‌های جلسه هیأت‌مدیره ایرانسل در چهارشنبه ۱ اسفندماه ۱۳۹۷،  رحمت‌اله صادقیان، به عنوان رئیس هیأت‌مدیره و بیژن عباسی آرند به عنوان مدیرعامل جدید ایرانسل معرفی شدند.،

«بیژن عباسی آرند»، مدیرعامل اسبق شرکت صاایران شیراز (صنایع الکترونیک شیراز) جایگزین علیرضا قلمبر دزفولی به‌عنوان مدیرعامل جدید ایرانسل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیژن عباسی آرند کیست؟

او فارغ التحصیل مهندسی الکترونیک دانشگاه شیراز، فوق لیسانس و دکترای مخابرات از دانشگاه تربیت مدرس است و در همین دانشگاه هم در نقش استادیار فعالیت کرده است.

در حال حاضر گروه ام‌تی‌ان ۴۹٪ درصد از سهام ایرانسل را در اختیار دارد و کنسرسیوم مشترک تحت عنوان شرکت گسترش الکترونیک ایران نیز ۵۱٪ درصد از سهام ایرانسل را به خود اختصاص داده‌است.

حمیدرضا عارف پسر محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات، که به عنوان یک سرمایه دار و تاجر برای انتخابات اتاق بازرگانی ثبت‌نام کرد، در توضیح سابقه کاری خود به ماجرایی اشاره کرده که بررسی زمان و تاریخ آن سوال‎های بی‎جوابی را در ذهن مخاطب ایجاد می‎کند.

حمیدرضا عارف که متولد سال ۱۳۵۷ است در گفتگو با سایت خبرآنلاین به سوابق فعالیت‌های اقتصادی خود اینگونه اشاره می‎کند: «من از سال ۸۰ تا به امروز حداقل ۴ شرکت اقتصادی راه اندازی کرده ام که فعال هستند. افتخار و ادعا می کنم که برای مثال در سال ۲۰۰۴  شرکت ام.تی.ان MTN آفریقای جنوبی را که در ایران توانست اولین اپراتورخصوصی تلفن همراه کشور (ایرانسل) را راه اندازی کند و شاید مهمترین و بزرگترین پروژه خصوصی سازی در کشور بوده، را به کشور آورده‎ام.

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار تکنولوژی انتصابات جدید مدیرعامل ایرانسل هیئت مدیره ایرانسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • استعلام مهم تراکتور منفی شد
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد
  • صدر جدول طلایی شد
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر
  • نادر کاشانی درگذشت + سوابق