Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@14:40:42 GMT

اولین شرکت خلاق استان اردبیل ثبت و معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۷۲۱۵

اولین شرکت خلاق استان اردبیل ثبت و معرفی شد

 اولین شرکت خلاق استان اردبیل ثبت و معرفی شد  
 رئیس پارک علم و فناوری اردبیل از ثبت و معرفی شرکت گیلیمو به عنوان اولین شرکت خلاق در استان اردبیل از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری خبر داد.
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، حبیب ابراهیم پور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: شرکت ایده پردازان هنر آریایی مستقر در مرکز نوآوری پارک علم و فناوری اردبیل در اواخر بهمن‌ماه، موفق شد به عنوان اولین شرکت در استان، تأییدیه «صنایع خلاق و فرهنگی» را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل در ادامه، افزود: شرکت ایده پردازان هنر آریایی مستقر در این مرکز که در حوزه طراحی، تولید و عرضه صنایع دستی و هنری فعال ّبوده و به عنوان «صنایع خلاق و فرهنگی» معادل عنوان دانش بنیانی برای شرکت‌هایی است که در حوزه صنایع فرهنگی و خلاق فعالیت می‌کنند.
ابراهیم پور بیان کرد: برند "گیلیمو" که پلتفرم فروش و عرضه محصولات صنایع دستی و هنری است از محصولات این شرکت مستقر در پارک بوده و از آبان ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده و پس از ارزیابی و داوری به این عنوان دست پیدا کرده است.
وی خاطرنشان کرد: گیلیمو با اولویت قرار دادن برند سازی و تجاری سازی محصولات صنایع دستی استان اردبیل، فعالیت‌های خلاقانه و نوآورانه خود را در بخش‌های ایده پردازی، طراحی، نیازسنجی، تولید، بسته‌بندی، تولید محتوا، بازاریابی و فروش توسعه داده است.
رئیس پارک علم و فناوری اردبیل گفت: در فازهای بعدی این شرکت با هدف ایجاد درآمد برای زنان روستایی، فرآیند ایده پردازی تا فروش در این مجموعه به گونه‌ای خواهد بود تا با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زنان روستاهای مختلف استان اردبیل، محصولات باکیفیت تولید و عرضه شود.
گفتنی است، استارتاپ گیلیمو در چند ماه اخیر به‌عنوان استارتاپ برتر مرکز نوآوری اجتماعی وزارت کشور و  استارتاپ برگزیده جایزه‌ی فیروزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شده است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان اردبیل درآمد صنایع دستی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های دانش‌بنیان بوشهر برای حل مسائل زیست محیطی پای کار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، رحمن دشتی صبح سه‌شنبه در نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری محیط زیست و پارک علم و فناوری اظهار کرد: پارک علم و فناوری خلیج فارس آمادگی دارد تا با تمام توان خود در زمینه‌های مختلف زیست‌محیطی با اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر همکاری کند.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر اضافه کرد: ما معتقدیم که با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در پارک، می‌توانیم راهکارهای نوین و مؤثری برای حل مسائل زیست‌محیطی استان ارائه دهیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر نیز با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست و لزوم استفاده از دانش و فناوری در این زمینه، اظهار داشت: امروزه با توجه به چالش‌های متعددی که محیط زیست با آن روبرو است، استفاده از دانش و فناوری نوین در حل این مشکلات ضروری است.

عبدالرحمان مرادزاده اضافه کرد: در این راستا، انعقاد این تفاهم‌نامه با پارک علم و فناوری خلیج فارس می‌تواند گامی مؤثر در جهت استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در حل مسائل زیست‌محیطی استان باشد.

در راستای توسعه همکاری‌های مشترک و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در حل مسائل زیست‌محیطی، تفاهم‌نامه همکاری میان اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر و پارک علم و فناوری خلیج فارس منعقد شد.

ایجاد بستر مناسب و به‌کارگیری توانمندی‌ها و ظرفیت‌های طرفین به منظور فراهم کردن زیرساخت‌ها و تمهیدات لازم برای توسعه همکاری‌های مشترک، استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در حل مسئله محیط زیستی و راه اندازی خانه فناور محیط زیست از جمله اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.

کد خبر 6086148

دیگر خبرها

  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد
  • رونمایی از شش محصول صنایع خلاق و فرهنگی در رویداد «مانوین»
  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین
  • رونمایی از ۶ دستاورد صنایع خلاق و فرهنگی در رویداد ملی «مانوین»
  • برگزاری رویدادی نوآورانه در صنایع خلاق/رونمایی از منشور مسئولت اجتماعی شرکت‌های خلاق
  • شرکت‌های دانش‌بنیان بوشهر برای حل مسائل زیست محیطی پای کار هستند
  • فناوری با بلوغ پایین در پارک‌های علم و فناوری رها شده اند 
  • تولید دستگاه دمنده گاز CO۲ برای آندوسکوپی در ایران