Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار یاسوج با اشاره برگزاری نهمینحضور فعال شهرداری یاسوج در نهمین نمایشگاه شهر ایده آل در بندرعباس نمایشگاه شهر ایده آل و همایش مدیریت شهری و روستایی با حضور بیش از ۱۵۰۰ میهمان از سراسر کشور در بندرعباس گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه دستاورد‌ها و پتانسیل‌ها در حوزه مدیریت شهری و به اشتراک گذاشتن تجارب موفق شهرداری‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نستهن مقدم افزود: این نمایشگاه فرصت مطلوبی برای جذب گردشگر و سرمایه گذار در این بخش و شکوفا کردن اقتصاد گردشگری شهری است.
وی با بیان اینکه شهرداری یاسوج در این نمایشگاه حضوری فعال داشته است افزود: چند پروژه زیرساختی و مهم شهرداری یاسوج در حوزه‌های زیرساختی و اقتصاد مقاومتی به این نمایشگاه راه یافته و فرصت معرفی آن‌ها فراهم شده است.
شهردار یاسوج با اشاره به اینکه شهرداری‌های یاسوج، پاتاوه و سی سخت به نمایندگی از استان در نهمین نمایشگاه شهر ایده آل و همایش مدیریت شهری و روستایی در بندرعباس حضور دارند گفت: مرکز معاینه فنی خودرو شهر یاسوج که با مشارکت شهرداری راه اندازی شده نیز در نمایشگاه شهر ایده آل مورد توجه قرار گرفته است.

نستهن مقدم افزود: پروژه‌های فضای سبز شهر یاسوج و فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش گردشگری نیز در این نمایشگاه در بخش پروژه‌های زیرساخت گردشگری شهری معرفی می‌شوند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضریب دادن به پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری یک ضرورت است

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: برخورداری از ضریب ویژه در حوزه سرمایه‌گذاری به پروژه‌های شهرداری یک ضرورت است که هم شهر را می‌توان ثروتمند و باارزش کرد، قیمت شهر را افزایش داد و هم باعث انگیزه سرمایه‌گذاران خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، مصیب نظری در یکصدوبیستمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با تبریک عملیات غرور آفرین «وعده صادق» که باعث ایجاد امید و شور و شعف بین مردم شریف ایران اسلامی شده است، اظهار کرد: روز ارتش را به غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران که از حدود و کیان کشور و نظام دفاع جانانه می‌کنند تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: مجاهدت‌های ارزشمند ارتش در عملیات اخیر در کنار رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تماشایی بود، ایستادند و با برنامه‌ریزی مشترکی که داشتند توانستند، جواب دندان‌شکنی به رژیم غاصب و تا دندان مسلح که تحت حمایت تمام کشورهای منطقه‌ای و بین‌المللی دنیا بود، سیلی محکمی بزنند.

نظری ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع، افزود: تخریب قبور ائمه بقیع توسط آل سعود اتفاق افتاد و امیدواریم هر چه زودتر قبور ائمه بقیع را بازسازی کنیم، عربستان از نگاه خشک و تکفیری خارج شود و بتوانیم شیعه و سنی در کنار هم در نقطه تاریخی شهر مدینه گرد هم با اتحاد جمع شویم و قبرستان بقیع را بازسازی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: با توجه به مجوزاتی که شورای شهر بندرعباس در ایام مختلف به سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری بندرعباس داده است، باید گزارش عملکرد خود را در زمینه توانمندی‌ها و ضعف‌ها در پروژه‌ها اعلام کند و انتظار شورای اسلامی شهر نیز طبق زمانبندی‌های اعلام شده این است که پروژه‌ها را به مردم و اصحاب رسانه ارائه دهد.

نظری ادامه داد: هدف از گزارش عملکرد پیشبرد نظام سرمایه‌گذاری شهر بندرعباس در حوزه‌های مختلف است که طرح‌های سرمایه‌گذاری به کجا رسیده است و این خواسته و تاکید همه اعضای شورای شهر است.

وی اضافه کرد: آنچه که امروز ضرورت شهر بندرعباس است و با سرانه قبل از سال نفری ۳۰ میلیون تومان هزینه‌هایی که در شهر وجود دارد در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و آموزشی در سطح شهر چیزی بالغ بر ۲۱ هزار میلیارد تومان باید خرج کنیم که به حد نصاب شاخص‌ها برسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس عنوان کرد: قطعاً شهرداری ما را به تنهایی با این بودجه به نقطه مطلوب نمی‌رساند و ضروری است که باید برای شهر قدمی به سوی سرمایه‌گذاری برداشته شود مانند شهرهای بزرگ کشور و نقاط دیگر دنیا که این کار را برای توسعه شهری خود انجام داده‌اند.

نظری ادامه داد: برخورداری از ضریب ویژه در حوزه سرمایه گذاری به پروژه‌های شهرداری یک ضرورت است که هم شهر را می‌توان ثروتمند و باارزش کرد، قیمت شهر را افزایش داد و هم باعث انگیزه سرمایه گذاران خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در بودجه سال‌جاری که با نظارت و دقتی اعضای شورای شهر در جز به جز مصوبات داشتند، امیدواریم اتفاقات خوبی به نتیجه برسد و پروژه‌ها و برنامه‌های شهری طبق خواسته مردم شریف بندرعباس پیش رود.

کد خبر 745373

دیگر خبرها

  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • ضریب دادن به پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری یک ضرورت است
  • ابلاغ بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان
  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد
  • نام ۳۱ میدان تهران به نام استان‌های کشور تغییر می‌ کند | حضور عجیب گله‌ سگ ها در این بزرگراه پایتخت
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام