Web Analytics Made Easy - Statcounter

    به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علیرضا مرزبان در خصوص تقابل تیم نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس که فردا برگزار می‌شود، گفت: پرسپولیس تیمی است که 2 سال متوالی قهرمان ایران شده و به فینال آسیا صعود کرده است. این مساله نشان دهنده این است که ما با یک تیم بسیار قوی بازی داریم. آنها بازیکنان جدید و خوبی جذب کردند و فکر می‌کنم غیبت دو مدافع اصلی آنها در بازی فردا معضل بزرگی برای آنها نیست چرا که در تیم پرسپولیس بازیکنان بزرگی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی فردا تقابل تیمی است که می‌خواهد قهرمان شود با تیمی که نمی‌خواهد سقوط کند. ما باید موفق شویم فردا سه امتیاز را در مسجد سلیمان نگاه داریم چرا که این امتیاز از نان شب هم برای ما واجب‌تر است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان حل شده یا نه افزود: متاسفانه نه! مشکلات ما هنوز پابرجاست و چیزی حل نشده است.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: پرسپولیس بازیکنان بزرگی جذب کرده اما این بازیکنان هنوز نتوانستند با بازیکنان قبلی به خوبی هماهنگ شوند. از طرف دیگر ما هم چند بازیکن خوب گرفتیم که هنوز به هماهنگی لازم نرسیدند اما فردا جدال خوبی از سوی  دو تیم شاهد خواهیم بود.

مرزبان درباره کیفیت زمین بازی فردا و تاثیری که روی عملکرد دو تیم می‌گذارد گفت: کیفیت زمین ما خراب است چرا که در مسجدسلیمان زمین شماره 2 یا 3 نداریم و ما مجبوریم که روی همین زمین که بازی می‌کنیم تمرین هم انجام دهیم و این موضوع کیفیت زمین را پایین آورده است اما به هر حال ما تیمی هستیم که بازیکنان متحدی داریم که به همبستگی خیلی خوبی هم رسیده‌اند. خوشبختانه از نظر بدنی بازیکنان رشد خوبی دارند و امید داریم که بتوانیم فردا برنده از زمین بیرون بیایم.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مرزبان ورزشی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی

در روز شکست شاگردان محمدرضا مهاجری در خیبر، تیم‌های رده دوم و سوم جدول برابر حریفان خود متوقف شدند و دو امتیاز حساس را از دست دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وهفتم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (دوشنبه) با برگزاری هفت دیدار دنبال شد که نتایج زیر رقم خورد:

داماش گیلان صفر - چادرملوی اردکان صفر

سایپای تهران یک - خیبر خرم‌آباد صفر

رجب‌زاده: ذوب‌آهن با این امکانات باید همیشه مدعی باشد

نفت و گاز گچساران صفر - شهر راز شیراز یک

مس سونگون ورزقان یک - پارس جنوبی جم یک

فجر سپاسی شیراز یک - آریو اسلامشهر یک

مس کرمان 2 - شهرداری آستارا صفر

خیبر که پس از پنج پیروزی متوالی برابر سایپا شکست خورد، با 61 امتیاز در صدر جدول باقی ماند. چادرملو نیز دو امتیاز حیاتی را مقابل داماش از دست داد اما کماکان با 56 امتیاز، در رتبه دوم ایستاد.

فجر سپاسی هم نتوانست از این فرصت استفاده کند و با توقف  برابر آریو اسلامشهر، با 55 امتیاز همچنان در جایگاه سوم به تعقیب چادرملو ادامه می‌دهد. نفت مسجدسلیمان نیز با 53 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

قانون سازمان لیگ برای کدام تیم‌های لیگ یکی مشکل‌ساز می‌شود؟

نتایج سایر بازی‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ یک که روز گذشته برگزار شد، به شرح زیر است:

دریا کاسپین بابل 2 - شاهین بندرعامری صفر
نفت مسجدسلیمان 2 - مس شهر بابک صفر

در آخرین بازی این هفته، تیم‌های خوشه طلایی ساوه و استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت 16:15 فردا مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی