Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر ماریا ظهیری افزود: سومین مدرسه زمستانی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی استان بوشهر و نخستین مدرسه فناوری‌های نوین پزشکی چهارم تا هشتم اسفند فعالیت خواهد کرد.

وی ادامه داد: این رویداد علمی فرصتی ویژه برای بهره‌مندی حداکثری فارغ‌التحصیلان و علاقه‌مندان گروه‌های علوم پزشکی از امکانات آموزشی علمی و عملی مرتبط بادانش سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و فناوری‌های نوین پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی استان بوشهر بیان کرد: در بخش اصلی، برنامه با حضور ۱۴ سخنران کشوری و ۶ سخنران استانی با حمایت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و کارگروه سلامت بنیاد نخبگان استان و تایید رئیس ستاد توسعه فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

ظهیری با اشاره به محور‌های مختلف این رویداد علمی گفت: آشنایی با زیست مواد و نانو بیوتکنولوژی، سلول‌های بنیادی، تشخیص و درمان بیماری‌ها، پزشکی آینده‌نگر بر مبنای پزشکی فرد محور، فناوری‌های پیشگیرانه، کارآفرینی در حوزه فناوری‌های نوین پزشکی، ملاحظات اخلاقی در فناوری‌های نوین پزشکی و برگزاری کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های جنبی ازجمله اهداف این رویداد علمی است.

وی عنوان کرد: نخستین روز از این رویداد علمی به مدد سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان آموزش‌وپرورش استان و حمایت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، برای دانش آموزان برنامه‌ریزی‌شده است.

دبیر شورای سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی استان بوشهر یکی از اولویت‌های سند نقشه جامع علمی کشور را توسعه فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی دانست و یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌های موجود به‌منظور آموزش، پژوهش و در اختیار داشتن نیروی جوان و جویای علم، وظیفه فرهنگ‌سازی و تربیت نیرو‌های متعهد، متخصص و کارآمد زمینه فناوری‌های نوین پزشکی بر عهده دانشگاه‌هاست.

انتهای پیام/ک

مدرسه زمستانه فناوری‌های سلول‌های بنیادی و فناوری‌های نوین پزشکی در بوشهر برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی اخبار علمی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمد دوستار» سرپرست دانشگاه گیلان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری «محمد دوستار» به عنوان سرپرست دانشگاه گیلان منصوب کرد.

در حکم انتصاب خطاب به دوستار سرپرست دانشگاه گیلان تاکید شده است: انتظار می‌رود با اتکا به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع) و با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمام محورهای سند دانشگاه اسلامی به کار گیرید.

گفتنی است، دکتر محمد دوستار (زاده رشت ،۱۳۵۰) دانش‌آموخته رشته مدیریت و عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان با مرتبه دانشیار است که از سوابق اجرایی وی می‌توان به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور استان گیلان، ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دفتر برنامه و بودجه دانشگاه گیلان اشاره کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر فرید نجفی رئیس سابق دانشگاه گیلان در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

نجفی از آذر ۱۴۰۰ به سمت سرپرستی دانشگاه گیلان منصوب شده بود.

کد خبر 6080206

دیگر خبرها

  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اعلام شد
  • «محمد دوستار» سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • سخنرانی علمی «فناوری اطلاعات و امر دینی» برگزار می‌شود
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • درمان با سلول‌های بنیادی برای آسیب نخاعی با نتایج مثبت فاز اول
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان