Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با بیان اینکه شاگردانش بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند، گفت: شکست تیم ماشین سازی در خانه خود نشانه توانایی بازیکنان ماست.

به گزارش ایرنا، حسین فرکی عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم های پیکان تهران و ماشین سازی تبریز افزود: امروز بازی سختی را انجام دادیم و همانطور که گفته بودم تیم پیکان توانایی زیادی دارد اما به دلیل مشکلاتی نمی توانست نتیجه بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در بازی امروز از لحاظ روحی نسبت به تیم ماشین سازی جلو بودیم، خاطرنشان کرد: تا دقیقه 15 بازی چند موقعیت گل خلق کردیم که نتوانستیم گلزنی کنیم تا اینکه در دقایق پایانی نیمه اول موفق شدیم دروازه تیم میزبان را باز کنیم .
سرمربی تیم پیکان ادامه داد: به شاگردانم تذکر داده بودم که اگر به گل دست یافتید باید از چنگ و دندان از آن حفظ کرده و در صورت امکان تعداد گل ها را افزایش دهید.
وی در خصوص بازی تیم ماشین سازی بیان کرد: تیم حریف در نیمه دوم به دروازه ما فشار آوردند ولی شاگردانم با جدیت تمام مقاومت کرده و اجازه تساوی را به حریف ندادند و حتی مهدی امینی دروازه بان تیم در دقایق پایانی با مهار ضربه پنالتی ماشین سازان روحیه مضاعفی را به تیم بخشید.

** مهاجری: در بدترین زمان بازی گل خوردیم
سرمربی تیم ماشین سازی با اشاره به اهمیت بازی امروز در برابر پیکان و امتیاز آن، افزود: در بدترین موقعیت زمانی گل را دریافت کردیم و با وجودی که نیمه دوم تغییراتی را در تیم داشتیم نتوانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.
رضا مهاجری با اشاره به اینکه میل تیم ما برای برد کم شده بود، گفت: ما لیگ را خوب شروع کردیم اما بازیکنانم مقابل پیکان بازی را سهل گرفتند تا اینکه در بدترین جای ممکن ترمز تیم کشیده شد.
وی با افسوس از اینکه امتیاز بازی امروز را از دست دادیم، خاطرنشان کرد: شرایط پیکان و انگیزه بالای حریف، بازی ما را تحت تاثیر گذاشت.
سرمربی تیم سبزقباهای تبریز با بیان اینکه امروز نه خوب بودیم و نه بد، ادامه داد: با وجودی که به بازیکنان گفته بودیم که باید مراقب باشند، تک گل بازی را از روی ضربه ایستگاهی خوردیم و در ادامه نتوانستیم جبران کنیم.
وی عنوان کرد: در آخر بازی هم احساسی فشار آوردیم که نقطه اوجش پنالتی دقیقه 95 بود که متاسفانه از آن هم نتوانستیم استفاده کنیم و بازی را به تساوی بکشانیم.
مهاجری در خصوص استفاده نکردن از محسن یوسفی در این بازی گفت: یوسفی به دلیل اینکه مصدومیت سختی را گذرانده و در شرایط ایده آلی نیست، و از آنجایی که حضور وی در این بازی تاثیر زیادی نمی گذاشت از او استفاده نکردیم ولی مطمئن هستم در بازی های آتی می تواند کمک حال تیم باشد.
وی با تشکر از حضور و حمایت هواداران تیم ماشین سازی گفت: امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم بهتر نتیجه بگیریم و از شرمندگی هواداران تیم دربیاییم.
به گزارش ایرنا تیم پیکان با برد یک بر صفر مقابل ماشین سازان توانست با کسب 19 امتیاز خود را به رده دهم جدول لیگ برتر برساند و ماشین سازی با 21 امتیاز در رده هشتم جای گرفت.
9853/3071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیم مین جائه: نیمکت نشینی؟ چنین چیزی را قبلا تجربه نکرده بودم؛ به توانایی‌هایم ایمان دارم

مدافع کره‌ای بایرن مونیخ معتقد است کیفیت عملکرد او در زمین، به نمایش هم تیمی هایش نیز بستگی دارد

طرفداری | کیم مین جائه که پس از عملکردی درخشان با پیراهن ناپولی، در تابستان ۲۰۲۳ راهی بایرن مونیخ شد، خیلی زود جایگاه خود در ترکیب اصلی باواریایی ها را تثبیت کرد و به مدافع ثابت این تیم تبدیل شد.‌ با این حال، مدتی است که کیم مین جائه بیشتر بازی های بایرن مونیخ را از روی نیمکت آغاز می کند و جایگاه خود در ترکیب اصلی باواریایی ها را به ماتیاس دلیخت واگذار کرده‌است.

مدافع کره‌ای در مصاحبه با تون‌لاین راجع به از دست دادن جایگاهش در ترکیب اصلی بایرن مونیخ گفت:

من هیچوقت چنین چیزی را تجربه نکرده بودم اما فکر می کنم که می توانم چیزهای زیادی از این اتفاق یاد بگیرم. این که بازی نمی کنم دلیل نمی شود که مربی دیگر هیچ اعتمادی به من ندارد. با وجود اینکه در حال حاضر خیلی به دلایل نیمکت‌نشینی‌ام فکر می کنم، همیشه به توانایی های خودم ایمان داشته‌ام. البته که 

تا الان بازی های زیادی انجام داده ام اما چون بازیکنان خوب زیادی در بایرن حضور دارند، طبیعی است که بعضی وقت ها به من بازی نرسد.

کیم در ادامه افزود:

من معمولا در زمین بودم، نه روی نیمکت، حتی اگر به اندازه کافی خوب نبودم، اما حالا فکر می کنم خوب بودن یا نبودن من تا حد زیادی به عملکرد تیم و هم تیمی هایم هم بستگی دارد. در حال حاضر خیلی ناراضی نیستم و سعی می کنم مثل همیشه خوب تمرین کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • بنر در نیویورک: کریمه برای روسیه است + فیلم
  • فرصت سوزی پرسپولیس در بازی با پیکان؛ ثبت نرخ امید به گل ۴.۱۴! + عکس
  • عنایتی: تا وقتی هوادار نداشته باشیم، همین است
  • واکنش عنایتی به داوری پرسپولیس - پیکان
  • واکنش سید جلال حسینی به برد پرسپولیس مقابل پیکان
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و پیکان از تلویزیون + پخش شبکه ۳ و آنلاین
  • پایان سال با پیروزی است؟
  • پرسپولیس با پیکان سواری به دنبال برد در آزادی/ جدال لالیگایی در ورزشگاه خالی از تماشاگر دستگردی
  • کیم مین جائه: نیمکت نشینی؟ چنین چیزی را قبلا تجربه نکرده بودم؛ به توانایی‌هایم ایمان دارم
  • تاریخ و ساعت دقیق بازی پرسپولیس با پیکان در هفته ۲۱ لیگ برتر + ترکیب احتمالی