Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، برخی فعالان عربستانی خواستار مشارکت در جنبش بیست و دوم مارس آینده در داخل عربستان و خارج از آن، علیه ظلم و فساد مقامات این کشور شدند.

ماجد الاسمری، فعال حقوق بشر که این پویش را به راه انداخته، تحرکات عملی را در شهر‌های مشخصی برای ایستادن در برابر رهبری «عجول و احمق» کشور که نصیحت پذیر نیست، خواستار شد و این تحرکات را جنبش ۲۲ مارس نامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الاسمری با انتشار تصاویر ویدیویی در حساب توئیتر خود گفت: «همه گروه‌های ملت عربستان مظلوم هستند. کشور ما غرق در ظلم و زیر پا گذاشتن عزت و کرامت بشر و دین است. از این رو، باید تحرکات واقعی و عملی انجام دهیم و طی آن، پافشاری خود را بر از بین بردن ظلم‌ها و پایان دادن به فساد ثابت کنیم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عربستان خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون محیط زیست استان مرکزی با اشاره به این پویش گفت: به مناسبت روز جهانی زمین پاک و هفته زمین پاک امروز برنامه‌ای به صورت سراسری و به تبع آن در سطح شهرستان اراک و استان مرکزی اجرا شد. 
خلیلی افزود: مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک و نجات زمین شعار امسال انتخاب شده است. 
او عنوان کرد: این شعار حاکی از اهمیت وجود کیسه‌های پلاستیکی و مضرات آن برای آلودگی آب و خاک است.
معاون محیط زیست استان مرکزی ادامه داد: در راستای پاکسازی و مشارکت مردم سال گذشته در برنامه «مسیر سبز ایران پاک» تقریبا ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان پاکسازی و حدود ۱۰ هزار کیسه جمع آوری شد. 
خلیلی گفت: این اقدام از جاده‌های اصلی شروع و به مناطق روستایی منتهی می‌شود.

دیگر خبرها

  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • راه‌اندازی پویش «وعده صادق» در کردستان
  • ائتلاف چند کشور علیه ایران | تصمیم ضدایرانی گروه هفت مشخص شد
  • روسیه خواستار بررسی تحریم اسرائیل در شورای امنیت شد
  • حماس خواستار جنبش جهانی برای حمایت از اسیران فلسطینی شد
  • انصارالله: به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم
  • انگلیس خواستار تشدید سیاست شکست‌خورده تحریم‌ ایران شد
  • عربستانی‌ها آینده دخیا را نجات می‌دهند
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • اتاق بازرگانی تجدید نظر درباره تعطیلی روز پنجشنبه را خواستار شد