Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس موزه بنزین خانه آبادان گفت: به طور میانگین روزانه 66 گردشگر از موزه بنزین‌ خانه آبادان بازدید کرده‌اند که در مقایسه با دیگر جاذبه‌های گردشگری این شهر یک رکورد محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، لادن علیپور اظهار کرد: «موزه بنزین ‌خانه آبادان» با جذب بیشترین بازدیدکننده در بهمن ماه سال جاری، به عنوان پربازدیدکننده‌ترین جاذبه گردشگری در این شهر شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بهمن ماه سال جاری نزدیک به 2 هزار گردشگر از این موزه دیدن کرده و با نحوه سوخت‌گیری و توزیع فرآورده‌های نفتی در گذشته آشنا شدند.

رئیس موزه بنزین خانه آبادان تاکید کرد: این موزه با ثبت دیدار 1985 گردشگر از این موزه در ماه گذشته، می‌توان گفت به طور میانگین روزانه 66 گردشگر بازدیدکننده داشته که در مقایسه با دیگر جاذبه‌های گردشگری این شهر یک رکورد محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است، موزه بنزین خانه آبادان به عنوان نخستین جایگاه سوخت در ایران در سال 1306 شمسی (1927 میلادی) در مرکز شهر آبادان توسط کمپانی بریتیش پترولیوم (BP) احداث شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 ایران بنزین جاذبه های گردشگری گردشگری موزه 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۴۳۹ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری قزوین

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی و از ۲۴ اسفندماه گذشته تاکنون بسیاری از اماکن، زیارتگاه ها، موزه‌ها و مراکز خرید در سطح استان مورد بازدید گردشگران سراسر میهن اسلامی ما قرار گرفته است.

وی ادامه داد: کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین به عنوان بزرگترین کاروانسرای سرپوشیده درون شهری کشور که در اواخر دوره سلطنت ناصرالدین شاه قاجار و به دستور باقرخان سعدالسلطنه، حاکم وقت قزوین ساخته شده است و شهریورماه سال گذشته نیز از سوی یونسکو به ثبت جهانی نیز رسید، نخستین مقصد گردشگران نوروزی امسال قرار دارد.

وی بیان کرد: دولتخانه صفوی قزوین نیز که یکی از باشکوه‌ترین مجموعه‌های تاریخی کشور به شمار می‌رود و یادگار نیم قرن پایتختی قزوین در دوران شاه طهماسب در عصر صفویه را نیز به دوش می‌کشد به همراه موزه‌های قزوین دومین مقصد گردشگران نوروزی این شهر شناخته شده است.

خزائلی، آستان مقدس امامزاده حسین (ع) فرزند بلافصل هشتمین پیشوای مسلمانان جهان، منطقه الموت و مجموعه پل معلق شهرستان آوج را از دیگر نقاطی دانست که امسال مورد توجه گردشگران نوروزی قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین یادآور شد: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی و از ۲۴ اسفندماه گذشته ۸۲۱ مورد بازرسی و بازدید نظارتی از سوی کارشناسان این اداره کل در سطح استان و از اماکن و مراکز تفریحی و اقامتی به عمل آمده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بازدید روزانه ۱۵ هزار نفر مسافر و گردشگر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان مهریز
  • بازدید بیش از ۴۳۹ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری قزوین
  • بازدید ۴۶۶ هزار گردشگر از جاذبه‌های تاریخی لرستان
  • ۶۰ هزار گردشگر از جاذبه های گردشگری شهرستان آبدانان بازدید کردند
  • بازدید  بیش از ۱۹۳ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • موزه فسیل‌های ۲۰ میلیون ساله و حمام سنگی دو جاذبه گردشگری کبودراهنگ
  • بازدید بیش از ۹۰۰ هزار گردشگر از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه
  • ۳۸۲ هزار نفر از جاذبه های گردشگری لرستان بازدید کردند
  • بازدید ۳۸۱ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی لرستان
  • ورود بیش از ۴ میلیون گردشگر به گیلان