Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن برزیلی لیورپول به خوبی می‌داند که نمی‌تواند به اندازه فن دایک در قلب خط دفاع لیورپول موثر باشد.

طرفداری- فابینیو اعتراف کرده است که کار راحتی برای پر کردن جای خالی ویرجیل فن دایک در قلب خط دفاع لیورپول نداشته است.

به نقل از سایت گل، مصدومیت دژان لوورن و جو گومز و همچنین محرومیت فن دایک از همراهی لیورپول مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا موجب شد تا یورگن کلوپ در بازی‌های اخیر کمی ترکیب تیمش را تغییر بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فابینیو که در غیاب فن دایک در نقش یک مدافع میانی خیلی خوب کار کرده است، در مورد نقش جدیدش به  Esporte Interativo گفته است:

در ابتدای حضورم در اینجا نگران بودم چون چندان فرصت بازی پیدا نمی‌کردم. اما حالا در مسابقات زیادی بازی می‌کنم و نمایش خوبی دارم. پر کردن جای بهترین مدافع میانی دنیا راحت نیست. مدتی فرصت داشتیم تا در اسپانیا تمرین کنیم. در آنجا به این پست عادت کردم و رابطه خودم با جوئل (ماتیپ)، (اندی) رابرتسون و (جوردن) هندرسون را بهبود بخشیدم. می‌دانیم که بایرن مونیخ خط حمله خیلی خوبی دارد و ثبت آن کلین شیت مقابل آن‌ها، با ارزش بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: این برد ارزش بالایی برای من دارد؛ در نیمه‌نهایی مقابل بزرگترین تیم دنیا بازی خواهیم کرد

توماس توخل نیمه اول دیدار با آرسنال را به یک بازی شطرنج توصیف کرد.

طرفداری | بایرن مونیخ با برتری 1-0 مقابل آرسنال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. 

توماس توخل اولین سرمربی آلمانی و چهارمین سرمربی تاریخ فوتبال شد که سه تیم مختلف را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌رساند. بایرن مونیخ تحت هدایت او طی دو بازی رفت و برگشت مقابل آرسنال تیم برتر زمین بود و در نهایت با برتری 3-2 در بین چهارم تیم برتر اروپا حاضر خواهد بود. توخل در واکنش به پیروزی تیمش گفت:

این پیروزی ارزش بالایی برای من دارد. نیمه اول مثل یک بازی شطرنج بود. اینکه چه کسی اشتباه اول رو می‌کنه، چه کسی اولین حرکت رو انجام میده؟ هیچکس نمی‌خواست [ریسک کند]. نیمه دوم به طور قابل توجهی بهتر بود. ما شجاعت به خرج دادیم و در نهایت لایق برد بودیم. از عملکرد تیم راضیم. به خصوص از لایمر که خیلی خوب اودگارد رو کنترل کرد، خیلی راضی هستم. مزروعی هم در سمت چپ خیلی خوب کار کرد. اما واضح بود که فقط با تلاش تیمی می‌تونستیم به این نتیجه برسیم.

بایرن مونیخ در نیمه نهایی به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. توخل چه نظری دارد؟

امیدواریم با بازگشت تعدادی از بازیکنان مصدوم، نیمکت تیم را کامل و گزینه‌های بیشتری برای انتخاب داشته باشیم. اما در زمینه تلاش تیمی و آمادگی برای فداکاری و تحمل سختی در کنار هم، این بازی معیار و الگوی ما خواهد بود. در سطحی که ما در آن بازی می‌کنیم، هیچ راه دیگری برای انجام فوتبال وجود ندارد. این بازی کاملا متفاوت خواهد بود، زیرا سبک بازی رئال مادرید با آرسنال کاملاً فرق دارد. من در این فصل بازی‌های زیادی از رئال مادرید را تماشا نکرده‌ام. این یکی از سخت‌ترین بازی‌هایی است که می‌توان انجام داد. یک نیمه‌نهایی مقابل بزرگترین باشگاه جهان. ما مشتاق این چالش هستیم و امیدواریم به موقع بدرخشیم و بهترین عملکردمان را ارائه دهیم.

چرا آرسنال نتوانست بازی خوبی انجام دهد؟ 

آرسنال بدون شک یک تیم با کیفیت و سطح بالا است. می‌دانم شاید این چیزی نباشد که میکل به دنبال شنیدنش باشد، اما اگر بازی‌های آرسنال را تماشا کتید، می‌بینید که باثبات هستند، تماشای بازی‌شان جذاب است و همیشه نکاتی برای یادگیری از آن‌ها وجود دارد. شاید تنها چیزی که به آن‌ها کمک می‌کرد، کمی تجربه بیشتر در بازی‌های حساس مثل این دیدار بود.

 

امروز مولر بازی نکرد و گریرو هم در پست وینگر چپ به کار گرفته شد. چرا؟ 

در مقابل تیمی مثل حریف امشب، مجبور هستيم در آن سمت چپ دفاع زیادی انجام بدیم. جناح راست آرسنال جاییست که حملاتشون معمولا از آن ناحیه شروع می‌شود. آن‌ها در اون ناحیه خیلی خطرناک هستند. به همین دلیل ما رافا گریرو رو انتخاب کردیم. توماس مولر طبیعتا یک مدافع چپ نیست، در حالی که رافا گزینه مناسب‌تری برای این بازی محسوب می‌شد. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم
  • خلاصه بازی بایرن لیورپول و آتالانتا + فیلم
  • درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • توخل: این برد ارزش بالایی برای من دارد؛ در نیمه‌نهایی مقابل بزرگترین تیم دنیا بازی خواهیم کرد
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • ناصر الخلیفی: پاری سن ژرمن بهترین هواداران دنیا را دارد؛ به دستاورد خود در بارسلونا افتخار می‌کنیم