Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور روز جمعه با برگزاری دو بازی دنبال شد که در دیدار اول، شهرداری ارومیه به مصاف ساپیای تهران رفت که در گیم اول تیم تهرانی توانست 25 بر 22 به برتری برسد.
در گیم دوم و سوم شهرداری ارومیه توانست با کسب نتایج 25 بر 22 و 25 بر 23 به پیروزی برسد ولی در گیم چهارم، سایپای تهران توانست با کسب امتیاز 25 بر 22 برتری در این گیم را کسب کرده و بازی را به گیم پنجم بکشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در آخرین گیم این دیدار، شهرداری ارومیه با نتیجه 15 بر 11 و در مجموع 3 بر 2 به پیروزی رسید و حضور خود را در فینال رقابت های لیگ برتر نوجوانان قطعی کرد.
در بازی دوم روز جمعه نیز تیم شهرداری گنبدکاووس که میزبان این دوره از مسابقات است، در مقابل پیکان تهران قرار گرفت که در گیم ابتدایی بازی را با نتیجه 25 بر 19 واگذار کرد.
شهرداری گنبد در وقت دوم توانست با کسب امتیاز 25 بر 19 میهمان خود را شکست دهد ولی در گیم سوم این تیم میهمان بود که با کسب نتیجه 25 بر 20 برتری خود را به رخ تیم میزبان کشید.
شهرداری گنبد بازهم توانست در چهارمین گیم با برتری 25 بر 22 بازی را به تساوی بکشاند اما درحالی که تماشاگران والیبال دوست گنبدی منتظر برد این تیم و صعود به مرحله نهایی بودند، شهرداری گنبد با نتیجه 15 بر 13 بازی را به پیکان تهران واگذار کرد و از حضور در مرحله نهایی بازماند.
تیم های شهرداری ارومیه و پیکان تهران به عنوان تیم های برنده توانستند مجوز بازی در مرحله نهایی را کسب کنند و دو تیم شهرداری گنبد و ساپیای تهران نیز در بازی رده بندی به مصاف هم خواهند رفت که این دو بازی فردا برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا، مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور با حضور هشت تیم در دو گروه الف و ب از صبح دوشنبه 29 بهمن در گنبدکاووس آغاز شد و تا چهارم اسفند ادامه دارد.
گروه الف این مسابقات متشکل از تیم های شهرداری گنبدکاووس، عقاب نهاجا، پیام خراسان و شهرداری ارومیه است و تیم های پیکان تهران، درنای ارومیه، شهرداری ورامین و سایپای تهران گروه ب را تشکیل می دهند.
9433/1860
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 بازی رقابت های لیگ برتر شهرداری لیگ برتر والیبال نیمه نهایی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد یک نیمه ای هوادار مقابل پیکان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور بین تیم‌های هوادار و پیکان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز پیگیری شد که با برد دو بر یک شاگردان مسعود شجاعی در هوادار همراه بود.

محسن سفید چقایی (۲۱) و یونس شاکری (۲۸) برای هوادار و محمدجواد آزاده (۳۱) برای خودروسازان گلزنی کرد.

عملکرد کم اشتباه هوادار باعث شد تا رضا عنایتی خیلی زود دست به تغییر در ترکیب تیمش بزند. علی اکبر رنجبر در دقیقه ۲۴ نخستین تعویضی این دیدار بود تا جای حامد پاکدل مهاجم پیکان را بگیرد.

با این حال هوادار روی پاس استثنایی داریوش شجاعیان به شاکری توانست گل دوم را به ثمر برساند اما در ادامه، این تیم پیکان بود که توسط آزاده توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

کد خبر 6082048

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • آرتتا: در ماه آوریل فاصله آرسنال با بهترین تیم‌های تاریخ مشخص می‌شود
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • برد یک نیمه ای هوادار مقابل پیکان تهران
  • زیرسازی منشعبات خیابان گلشن منطقه دو ارومیه
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر مشخص شد
  • ۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد