Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، عمر حسن البشیر، رئیس جمهور سودان از ریاست حزب حاکم کنگره ملی کناره گیری کرد.

منابع خبری به نقل از منابع آگاه از اعلام حالت فوق العاده و تشکیل دولت تکنوکرات در سودان خبر دادند.

شبکه تلویزیونی العربیه نیز گزراش داد: عمر البشیر، رئیس جمهور سودان تا یک ساعت دیگر در خصوص آخرین تحولات این کشور سخنرانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش این شبکه، رئیس دستگاه امنیت و اطلاعات سودان گفت: عمر البشیر اقداماتی را که در راستای اصلاح قانون اساسی این کشور که در حال انجام بود، متوقف و دولت مرکزی و ایالتی سودان را منحل خواهد کرد.

العربیه به نقل از منابع آگاه گزارش داد: عمر البشیر انصراف خود را از نامزدی در انتخابات آینده ریاست جمهوری سودان اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آفریقا سودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری

منابع عبری از تلفات شدید صهیونیست‌ها در جریان یک عملیات ضد صهیونیستی در شمال شهر اریحا در کرانه باختری خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، درحالی که هم‌زمان با جنگ غزه، کرانه باختری هم تبدیل به عرصه‌ای داغ علیه اشغالگران شده و عملیات‌های مقاومت در این منطقه متوقف نمی‌شود، صبح امروز منابع رسانه‌ای از انجام یک عملیات ضد صهیونیستی در نزدیک منطقه «العوجا» در شمال شهر اریحا واقع در کرانه باختری خبر دادند.

رسانه‌های عبری صبح امروز پنجشنبه گزارش دادند که چند فلسطینی به سمت یک اتوبوس و چند خودروی حامل شهرک‌نشینان مسلح صهیونیست در العوجا تیراندازی کردند.

بر اساس این گزارش‌ها چند صهیونیست در عملیات مذکور زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی در این زمینه اعلام کرد که نیروهای آن به محل حادثه رسیده و منطقه را بسته‌اند و عملیات برای یافتن عاملان این عملیات‌ را آغاز کرده‌اند.

لازم به ذکر است که صهیونیست‌ها آمار دقیق تلفات خود را منتشر نکرده‌اند و ارتش این رژیم مدعی شده 3 نفر در عملیات مذکور مجروح شده‌اند. اما برخی منابع از زخمی شدن دست کم 10 صهیونیست خبر دادند که حال یکی از آنها به شدت وخیم است.

تبدیل کرانه باختری به غزه‌ای دیگر، نگرانی اصلی تل‌آویوآماده‌باش بی‌سابقه صهیونیست‌ها در کرانه باختری با 15 هزار نیرو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • تداوم حمله‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه+فیلم
  • تماس زلنسکی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای درخواست کمک فوری
  • مشکلات مسجد تاریخی جامع سمنان زیر ذره بین جمعی از موثرین و مطالبه گران سمنانی!
  • عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری
  • در غزه و سودان چه خبر است؟/ آنقدر گرسنه می مانی تا ذره ذره آب شوی
  • الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • رئیس کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل کناره می‌گیرد