Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ دکتراسلامی وزیر راه و شهرسازی در جمعه مردم کمیجان گفت: دشمن از این مساله غافل است که مردم ایران برای اهداف اقتصادی انقلاب نکرده اند که امروز به خاطر مسائل اقتصادی تحت فشار قرار بگیرند و انقلاب اسلامی برای اعتلای کلمه حق، آبادانی سرزمین و عزت ملت انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در این چهل سال ما فراز و فرودهای زیادی داشتیم اما خود برای کشور تصمیم گرفتیم و قانون تعیین کردیم و کسی از خارج برای ما تصمیم نمی گرفت.

دکتراسلامی اظهار کرد:کارگروه بهبود جاده های استان تشکیل شده تا زمینه توسعه متوازن جاده های استان و شهرستان کمیجان فراهم شود. 

وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: ایجاد مرکز فرهنگی شهرستان کمیجان با همت فرمانداری این شهرستان و استانداری مرکزی و پشتیبانی این وزارتخانه برای بهره مندی مردم ضروری است. 

سلامی، جذب سرمایه گذار در شهرستان را از عوامل مهم افزایش اشتغال و درآمد در منطقه دانست و گفت: می طلبد که با تلاش فرماندار و مسئولان شهرستانی زمینه افزایش حضور سرمایه گذار در شهرستان فراهم شود

وی بیان کرد:در حوزه راه ها باید همه نقاط از برخورداری لازم بهره مند باشند، وضعیت راه های فرعی و اصلی شهرستان کمیجان رصد و بررسی مناسبی انجام شده است و با مشارکت استان و نمایندگان کار متفاوتی انجام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: محور کمیجان- میلاجرد- ساروق بهسازی خواهد شد و سعی می شود در سال آینده کار با قدرت انجام گیرد تا دغدغه ای تحت عنوان وضعیت محورهای مواصلاتی و راه در کمیجان وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

سرهنگ عبدالحسین زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد :۶۵ تیم محسوس و نامحسوس پلیس راه استان کرمانشاه در محورهای مواصلاتی استان به ویژه در نقاط حادثه‌ساز و پر تردد جاده‌ای حضور دارند تا بتوانند سفر ایمن را برای هم‌وطنانمان رقم بزنند.

وی افزود:: با همکاری و همراهی مردم طی فروردین‌ماه شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم که در نتیجه آن تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه ۸ درصد کاهش یافت.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به بارش باران در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه هم‌اکنون سطح جاده‌های استان در برخی محورها لغزنده است و شاهد بارش‌های پراکنده هستیم.

وی ادامه داد: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز و عجله، همراه داشتن تجهیزات لازم، اطمینان از ایمنی خودرو برای سفر ضروری است تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: همچنین افرادی که قصد سفر و تردد در محورهای مواصلاتی را دارند می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل کرده و مسیر مورد نظر خود را بررسی کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در فصل بهار شاهد بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف جاده‌ای هستیم به رانندگان توصیه می‌کنیم حتماً قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفر ایمنی را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند.

کد خبر 6087029

دیگر خبرها

  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد