Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@17:50:55 GMT

فیلم وحشتناک از آتش گرفتن خواننده معروف در محل کنسرتش +فیلم

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۷۸۹۲

‍‍‍‍‍‍

رکنا: خواننده آمریکایی در حین اجرا بدون اینکه متوجه شود آتش گرفت و با وجود این حادثه به اجرای خود ادامه داد.

حجم ویدیو: 4.14M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

در حالی که خواننده یکی از گروه‌های موسیقی راک آمریکایی در شهر سی-سیتی مشغول اجرای کنسرت و گیتار زدن بود که جرقه‌ای از آتش بازی روی سن به موی او برخورد کرد و باعث شعله‌ور شدن آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این صحنه توسط دوربین موبایل یکی از تماشاگران ضبط شد. جالب اینجاست که خواننده بعد از این حادثه متوجه آتش گرفتن موهایش نشد و به کار خود ادامه داد.
در نهایت عوامل پشت صحنه به کمک وی آمدند و موی شعله‌ور شده‌اش را خاموش کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: خواننده حادثه خواننده حادثه اخبار حوادث حادثه آتش فیلم خواننده آمریکایی صحنه عکس فیلم مرد دختر دستگیری شوم تلگرام دستگیر تهران تروریست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: آمریکایی‌ها خودشان را در حادثه تروریستی کروکوس لو دادند

ماریا زاخارووا چهارشنبه هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به این رسانه روس گفت: در صورت عدم دخالت کی یف در حمله تروریستی به کروکوس، نخستین اظهارات واشنگتن باید در مورد نیاز به تحقیق و ارائه حقایق می‌بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه ادامه داد: مقامات واشنگتن حق نداشتند در بحبوحه وقوع یک فاجعه، درباره بی‌گناهی هر فرد یا کشوری، نتیجه‌گیری کنند.

وی با اشاره به درخواست جدید آمریکا برای تحقیق درباره این حادثه افزود: اگر واشنگتن اطلاعاتی در مورد سازمان‌دهندگان این حمله تروریستی نداشت، حق نداشت در مواضع اولیه، نقش کسی را در این حادثه رد کند.

این دیپلمات روس گفت: روسیه موضع ایالات متحده در مورد تحقیق در مورد حمله تروریستی در سالن کنسرت کروکوس را آشکارا مغرضانه می‌داند؛ واشنگتن در تلاش است تا اوکراین را از معرض آسیب دور کند.

زاخارووا با اشاره به حضور روز سه‌شنبه سفیر ایالات متحده آمریکا و جمع دیگری از کشورهای غربی و غیرغربی در وزارت امور خارجه روسیه برای امضا دفتر یادبود قربانیان حادثه تروریستی کروکوس گفت: دیروز غربی‌ها هم به وزارت امور خارجه روسیه آمدند و متوجه شدند که علیرغم اینکه خود را مسلط و آگاه از همه چیز می دانند، اما جهان، یک گام به جلو برداشته است و اینکه اگر غربی‌ها نگرش خود را از حالت دیوانه‌وار نسبت به این فاجعه هولناک تغییر ندهند، کاملاً عقب خواهند ماند.

زاخارووا تاکید کرد: ما به یاد خواهیم داشت که چگونه کشورهای غربی موضع خود را در خصوص این حادثه به عباراتی دیگر تغییر دادند و اکثریت جهان آنها را مجبور کردند با کلمات واقعی صحبت کنند.

وی ادامه داد: غربی‌ها یک شبه فوری شروع به بازنویسی بیانیه های خود، ارسال یادداشت های دیپلماتیک، گذاشتن یادداشت های کاملاً متفاوت کردند. این را نیز ما به خاطر خواهیم داشت.

پیش از این، نیکولای پاتروشف دبیر شورای امنیت روسیه سه‌شنبه اعلام کرده بود: اوکراین پشت حمله تروریستی سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به تالار شهر کروکوس در منطقه مسکو قرار دارد.

الکساندر بورتنیکوف رئیس سرویس امنیت فدرال روسیه هم گفت: داده های اولیه از افراد بازداشت شده در مورد حمله تروریستی در سالن کروکوس، رد اوکراینی را در این حادثه تأیید می کند و سرویس های ویژه اطلاعات را تکمیل خواهند کرد.

رئیس‌جمهوری روسیه شامگاه دوشنبه در این باره گفت: آمریکا از طریق کانال‌های مختلف تلاش می کند همه را متقاعد کند که ظاهراً هیچ ردپایی از کی‌یف در حمله تروریستی خونین به تالار شهر کروکوس وجود ندارد و این اقدام، کار گروه تروریستی داعش است.

ولادیمیر پوتین افزود: جنایت وحشتناک در کروکوس، اقدامی برای ارعاب و ایجاد وحشت در جامعه روسیه است که توسط اسلام‌ گرایان افراطی انجام شد؛ این سؤالات مطرح می شود که چه کسی از این کار سود می‌برد؟ و آیا اسلام گرایان افراطی واقعاً تصمیم به حمله به روسیه گرفتند؟

وی افزود: همچنین باید به این سوال پاسخ داد که چرا تروریست ها پس از ارتکاب جنایت در کروکوس قصد عزیمت به اوکراین را داشتند و چه کسی در آنجا منتظر آنها بود؟

پوتین حمله تروریستی در کروکوس را حلقه‌ای از مجموعه‌ای از تلاش‌های کسانی خواند که از سال ۲۰۱۴ به دست رژیم نئونازی کی‌یف با روسیه می‌جنگند.

پیش از این ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به اصرار مقام‌های آمریکایی بر عدم دخالت اوکراین در حمله تروریستی سوم فروردین به تالار کروکوس مسکو و معرفی داعش به عنوان عامل این حمله گفت: نخبگان سیاسی ایالات متحده طی دهه‌ها در صحنه‌سازی و منحرف کردن افکارعمومی ماهر شده‌اند.

پس از حمله شامگاه جمعه سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به تالار شهر کروکوس، جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی آمریکا، گفت که هیچ نشانه ای از دست داشتن اوکراین یا اوکراینی ها در حمله مسکو نمی بیند. پس از آن، مقام‌های آمریکایی بارها اعلام کردند که هیچ "ردپای اوکراینی" در این پرونده وجود ندارد. به طور مشخص، وزارت امور خارجه ایالات متحده اعلام کرد که "هیچ ردی از اوکراین در حمله تروریستی در کروکوس وجود نداشته است و تمام."

تیراندازی تروریست‌ها و اقدام آنها به پرتاب بمب های آتش زا قبل از اجرای کنسرت در تالار شهر کروکوس در منطقه مسکو شامگاه جمعه سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به جان باختن ۱۳۹ نفر (بنا بر آمار کمیته تحقیقات روسیه) و مجروح شدن ۱۸۰ نفر (بنا بر آمار وزارت بهداشت منطقه مسکو) منجر شد.
شاهدان عینی در زمان وقوع حمله تروریستی به تالار شهر کروکوس از حضور چهار تروریست سخن گفتند که بعدا گفته شد آنها مواد قابل اشتعال برای آتش زدن سالن نیز همراه داشتند. این آتش‌سوزی منجر به فروریختن بخش‌هایی از این تالار شد.

به گفته رئیس کمیته تحقیقات روسیه، تروریست ها ساعت ۱۹.۵۸ جمعه سوم فروردین (به وقت مسکو) (۲۰:۲۸ به وقت تهران) به تالار شهر کروکوس رسیدند و ساعت ۲۰.۱۱ ساختمان را ترک کردند.

الکساندر باستریکین شامگاه دوشنبه ششم فروردین ۱۴۰۳ در گزارشی به رئیس جمهوری روسیه گفت: در این حادثه تروریستی، ۴۰ نفر بر اثر شلیک گلوله جان خود را از دست دادند، ۴۵ نفر بر اثر آتش سوزی جان باختند؛ با احتساب مجروحان فوت شده در بیمارستان تاکنون در مجموع ۱۳۹ نفر جان باختند.عملیات آواربرداری و جستجوی قربانیان این حادثه از زیر آوار قرار است سه شنبه هفتم فروردین ماه خاتمه یافت.

بنا بر اعلام سرویس امنیت فدرال روسیه، تاکنون ۱۱ نفر از جمله چهار عامل تروریستی که به این تالار حمله کردند، بازداشت شده‌اند. در این میان، خودروی حامل تروریست‌ها در حالی که در حال فرار به سمت مرز اوکراین بود، در بریانسک متوقف و چهار تروریست بازداشت شدند.

جلسات محاکمه متهمان این عملیات تروریستی شامگاه یکشنبه پنجم فروردین به دلایل امنیتی پشت درهای بسته در دادگاه باسمانی مسکو آغاز شد و در روز سه شنبه نیز ادامه یافت.

این دادگاه، روز سه‌شنبه حکم غیابی برای دستگیری واسیل مالیوک رئیس سرویس امنیتی اوکراین را به خاطر اذعان وی به اقدامات علیه روسیه قبل از وقایع حادثه تروریستی تالار شهر کروکوس صادر کرد این دادگاه یادآور شده است که این حکم دستگیری ارتباطی با پرونده حمله تروریستی در تالار شهر کروکوس در سوم فروردین ۱۴۰۳ ندارد. مستندات صدور این حکم، به مطالب مالیوک بازمی‌گردد که در تلگرام نوشته بود: سرویس امنیت اوکراین در یکسری حمله علیه پالایشگاه‌های نفت روسیه، پل کریمه و کشتی‌ها در دریای سیاه دست داشته است.

در حالی روس ها از اوکراین به عنوان عامل پشت پرده جنایت کروکوس یاد می کنند که تقابل نظامی دو کشور در بیش از دو سال گذشته همچنان ادامه دارد و علاوه بر آن وارد مرحله خرابکاری و تخریب زیرساخت‌های انرژی و اجتماعی نیز شده است.

سرویس امنیت فدرال روسیه هفتم فروردین ۱۴۰۳ اعلام کرد که از حمله تروریستی یک فرد عضو گروه مورد حمایت سرویس‌های ویژه اوکراین در منطقه سامارا جلوگیری کرده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تصادف هولناک هیوندا در محور جندق؛ وحشتناک‌ترین تصادف نوروز؛ ۹ سرنشین دو خودرو در آتش سوختند
  • وحشتناک‌ترین تصادف نوروز ۱۴۰۳ ؛ ۹ سرنشین دو خودرو در آتش سوختند / تنها نجات یافته تصادف یک پسر ۵ ساله است /عکس
  • وحشتناک‌ترین تصادف نوروز ۱۴۰۳ ؛ ۹ سرنشین دو خودرو در آتش سوختند | تنها نجات یافته تصادف یک پسر ۵ ساله است | جزئیات و تصاویر
  • قرائت متفاوت قرآن توسط احسان یاسین، خواننده معروف در برنامه محفل+ فیلم
  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • روسیه: آمریکایی‌ها خودشان را در حادثه تروریستی کروکوس لو دادند
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • (ویدئو) حرف‌های خواننده معروف درباره تلویزیون زمان شاه
  • خواننده ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست | آمار شگفت انگیز در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی