Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@04:36:53 GMT

شهرداری بم و آمار فضایی؛ 11 بازی 33 امتیاز!

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۷۹۰۲

شهرداری بم و آمار فضایی؛ 11 بازی 33 امتیاز!

لیگ برتر بانوان پر ازاتفاقات عجیب و غریب است و دنبال کنندگان جدی آن همیشه چیزهای جالبی برای تعریف کردن دارند.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پایانی نیم فصل نخست تیم صدرنشین یعنی شهرداری بم با نتیجه 4-1 تیم ذوب آهن را شکست داد تا 33 امتیازی شود. شهرداری بم تنها تیم لیگ  برتر بانوان است که همه بازی هایش را برده است و در هیچ مسابقه ای مساوی نکرده و باخت نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره این تیم  زهرا قنبری است که 30 گل برای تیمش به ثمر رسانده و در صدر جدول گلزنان لیگ فوتبال بانوان حضور دارد.او امروز دو گل زد تا با گلهای زهرا سریالی و سمانه چهکندی بازی به سود صدرنشین تمام شود.

 

 دختران بمی به هیچ  تیمی رحم نمی کنند. آنها 62 گل زده اند. معدل گل زده آنها در هر بازی 5.63 است و این آمار فوق العاده ای است. جدیت آنها در جریان بازی مثال زدنی است. همانند این صحنه که همه بازیکنان با چشمان تیز توپ را دنبال می کنند. حریف امروز شهرداری بم تیم خوب ذوب آهن اصفهان بود که با وجود همه تلاش ها نتوانست در برابر حملات بی امان شهرداری بم مقاومت کند و چهار بار دروازه اش را باز شده دید و تنها یکی از گل های خورده را جبران کرد. تیم قرمزپوشی بمی البته که در فاز دفاعی هم خوب بوده است بطوریکه در 11 بازی تنها 3 گل خورده است. این طور می شود گفت آمار تیم شهرداری بم در خط دفاعی شگفت انگیز تر از خط حمله است.

 

 

*شهرداری سیرجان تیم دوم جدول در مسابقه ای که به دلیل عدم هماهنگی با استادیوم میزبان با یکی دوساعت تاخیر و در استادیوم دیگری برگزار شد 13 گل به تیم آذرخش تهران زد. تیم هم استانی شهرداری بم یعنی شهرداری سیرجان 26 امتیازی است .دختران این استان درحالیکه از تیم های فوتبال اقماری آنها نماینده ای در لیگ برتر وجود ندارد ، صدر جدول لیگ بانوان را قرق کرده و اول دوم اند. چالب اینکه به دلیل عدم هماهنگی با نگهبان استادیوم اکباتان این بازی در زمین دیهیم برگزار شد و البته تا برگزاری بازی بازیکنان دو تیم یکی دو ساعت در خیابان ها معطل بودند! (از این مسابقه عکس های جالبی هم منتشر شده که در بخش عکس ایرنا قابل مشاهده است.)گلهای این بازی توسط این بازیکنان به ثمر رسید:سه گل زهرا علیزاده ،سه گل شبنم بهشت ،دو گل ملیکا متولی ،دوگل سهیلا نظام ابادی،یک گل فاطمه شجاعی ،یک گل سارا ظهرابی ،یک گل فهیمه ارزانی.

 

 

*در دیگر بازی های امروز تیم راهیاب ملل مریوان در جدالی سخت و نفس گیر با نتیجه دو بر یک از سد پالایش گاز ایلام گذشت تا با 23 امتیاز جای خود را در رده سوم جدول تثیبت کند.

 

*سپاهان با 22 امتیاز تیم چهارم جدول است و امروز در مصاف با سپیدار قائشمهر 11 گل زد بدون اینکه حتی یک بار دروازه اش باز شود. هاجر دباغی با  ۵گل بهترین بازیکن هفته بودکه اصطلاحا گلات (GLUT) کرد . دیگر گلزنان سپاهان هم الهام فرهمند(۲ گل) ،شقایق روزبهان( ۲گل)،مانیا آسادوریان و شیوا فاضلی بودند.دباغی با 5 گل امروز 15 گله شد تا در رده سوم بهترین گلزنان نیم فصل بایستد.

 

 

*ملوان در حضور پرشور تماشاگرانش و باز هم گلزنی سارا قمی 5-0 خیلج فارس را شکست داد.ساراقمی در این بازی پوکر کرد و گل دیگر را سمانه قاشیه به ثمر رساند تا بساط عکاس های پرتعداد حاضر در ورزشگاه تختی جور باشد. قمی با 23 گل در تعقیب زهرا قنبری است.


*همیاری ارومیه هم به دلیل عدم حضور تیم پارس جنوبی جم در میدان 3- برنده شد.

 

*نیم فصل فوتبال بانوان با برتری مقتدرانه شهرداری بم به اتمام رسید و تیم دوم کار سختی برای جبران فاصله دارد. در جدول ذوب آهن با 21 امتیاز، ملوان با 20 امتیاز، پالایش گاز ایلام با 18 امتیاز، همیاری آذربایجان غربی با 12 امتیاز، پارس جنوبی جم با 9 امتیاز، آذرخش تهران با 4 امتیاز، خلیج فارس شیراز با 2 امتیاز و سپیدار قا ئشمهر با 1 امتیاز تیم های پنجم تا دوازدهم جدول هستند.

 

 

عکس ها: احمد معینی جم،مائده سیدی و آریا جعفری
جدول :کانال فوت لیدی

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،این بازی که از هفته بیست و هشتم این رقابت ها در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد ۲ تیم به مساوی یک بر یک دست یافتند.
همچنین قرار بود دیدار تیم های استقلال ملاثانی اهواز و فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه غدیر اهواز بر گزار شود اما این بازی به تعویق افتاد.
با پایان یافتن هفته بیست و هشتم تیم خیبر خرم آباد در یک بازی پرگل خانگی با نتیجه چهار بر سه از سد دریا بابل انتهای جدولی و در خطر سقوط گذشت و با ۶۴ امتیاز همچنان در صدر باقی ماند، چادر ملو اردکان یزد با ۵۷ امتیاز دوم است، تیم فجر با یک بازی کمتر و با ۵۵ امتیاز سوم است و در صورتی که بتواند بازی عقب افتاده خود را ببرد می تواند به رده دوم جدول صعود کند.
همچنین تیم نفت مسجدسلیمان هم که شانس صعود به لیگ برتر را دارد با ۵۴ امتیاز در رده چهارم ایستاده است.
مس کرمان با ۳۹ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و تیم شهر راز هم با ۳۴ امتیاز سیزدهم است.
در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول رده بندی جواز شرکت در رقابت های لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.
هم اینک در جدول رده بندی تیم های شاهین بندرعامری بوشهر، داماش گیلان و خوشه طلایی مشهد در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت
  • آلومینیوم در اصفهان ذوب شد/ برتری خانگی شاگردان ربیعی
  • ۴+۵: معادله صعود و سقوط لیگ یک
  • ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پایان مسابقات این هفته با برگزاری دو مسابقه در اصفهان و گیلان