Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه به موضوع نعمت‌های خداوند و حقوق مردم نسبت به این نعمت‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: خداوند در هر نعمتی حقی قائل شده است چه نعمت‌های مادی چه نعمت‌های مادی چه جسمانی چه روحانی؛ اگر حق نعمت‌ها ادا کنیم خدا نعمت‌ها را افزون می‌کند و اگر در ادای آن کوتاهی کنیم نعمت در خطر نابودی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: حق واجب خداوند بر بندگان آن است که با تمام توان خیرخواه یکدیگر باشند، نیت سوء نسبت به هم نداشته باشند و در کار‌های نیک وتقوا همدیگر و تعاون کنیم. امروز متاسفانه خیرخواهی نسبت به یکدیگر کم شده است و حق دیگر خدا نسبت به اموال ماست که اموال را از راه حلال به دست بیاوریم ودرراه حلال مصرف کنیم.

امام جمعه عسلویه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب دردیدار مردم تبریز گفت: رهبر انقلاب از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کردند و فرمودند: این تشکر من در مقابل کاربزرگ مردم کمتر و کوچکتر بود ملت ایران در ۲۲ بهمن کار بزرگی کردند هرچند رسانه‌های دشمنان کتمان کردند و جمعیت چند میلیونی را هزاران نفر اعلام کردند.

هاشمی نژاد افزود: رهبر انقلاب به قدرت مردم اشاره کردند و فرمودند: این مردم قدرتمندند عده‌ای خودشان ضعیف هستند منفعل هستند می‌گویند انقلاب ضعیف شدند ضعف‌های خودشان را به مردم نسبت می‌دهند.

امام جمعه عسلویه با اشاره به میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره) میلاد سراسر نور دختر نبوت همسر ولایت و مادر امامت و حضرت امام را تبریک گفت و ادامه داد: سالروز ولادت این بانوی بزرگ اسلام روز زن هم هست زنان قدر خود بدانند.

وی با ذکر سخن امام معصوم اظهار داشت: خداوند سه زن را از عذاب قبر ایمن کرده وبا حضرت فاطمه محشور می‌کند زنی که درتنگدستی شوهرش صبر کند و زنی که با بداخلاقی شوهرش بسازد و زنی که مهریه خودرا به شوهر بی بضاعتش ببخشد.

امام جمعه عسلویه به کمبود پزشک و امکانات پزشکی در بیمارستان نبی اکرم عسلویه اشاره کرد و گفت: مردم بسیار گلایه دارند کمبود پزشک و امکانات در بیمارستان مشهود است باید مسئولین استان شهرستان ورئیس بیمارستان این کمبود‌ها را حل کنند و فکر اساسی کنند قبل ازاینکه برای بیماران دراین بیمارستان دراثر نبود امکانات و پزشک اتفاقی بیفتد.

وی گفت: صنعت نفت و وزیر نفت باید مسئله بیمارستان توجه کنند این عزیزانی که درصنعت نفت دراین منطقه جهاد می‌کنتد بیش از ۵۰ هزار نفر به صورت شناور درصنعت نفت کار می‌کنند با این امکانات کم درمانی چه کنند مردم بومی شهرستان در استقرار این صنعت سهم به سرایی داشتند باید امکانات برایشان فراهم کرد اینجا نیاز به چند بیمارستان مجهز دارد باید بیمارستان تجهیز شود و کمبود پزشک برطرف شود. 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن تولد امام حسن مجتبی (ع) در مهردشت + عکس

حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن گفت: امام حسن مجتبی (ع) در دوران حیاتشون چندین بار زندگی خود را به فقرا بخشیدند و چندین بار هم زندگی خود را با فقرا تقسیم کردند.

او  ادامه داد: اگر ما پیرو امام حسن مجتبی (ع) هستیم باید در ماه مبارک رمضان به یاد فقرا و نیازمندان و کسانی که سفره شان خالی هست هم باشیم.

حجت الاسلام علیزاده به یکی از روایات در مورد امام مجتبی (ع) اشاره کرد و گفت: روزی به ایشان عرض شد، چطور است که شما هیچ سائلی را رد نمی‌کنید، امام پاسخ داد که من خودم سائل در خانه خدا هستم و خجالت می‌کشم که سائل در خانه خدا باشم و سائلی را رد کنم و می‌ترسم اگر من ترک این عادت کنم به مردم خیر و احسان نکنم و خدا اصل نعمت را از من بگیرد.

او افزود: به گفته امام مجتبی (ع) نعمت‌هایی که خدا به شما داده بال دارد و پرواز می‌کند، اگر احسان و انفاق نکنید از خانه شما می‌پرد و روی بام خانه دیگری می‌نشیند.

توزیع غذای افطاری بین مردم، مولودی خوانی و اهدای کمک هزینه سفر مشهد مقدس بین شرکت کنندگان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کمبود پزشک طب اورژانس در بیمارستان فردوس
  • انتقاد شدید «کنعانی» از بی عملی سازمان های بین المللی برای توقف جنایت صهیونیست ها در غزه
  • جزئیات فوت "پرستو بخشی" در بیمارستان نورآباد دلفان
  • انتقاد فرماندار از کمبود امکانات، تجهیزات ونیرو درآتش نشانی
  • جزییات مرگ «پرستو بخشی» دکتر جوان + توضیحات رسمی
  • برگزاری جشن تولد امام حسن مجتبی (ع) در مهردشت + عکس
  • پشت پرده ماجرای دردناک مرگ دکتر «پرستو بخشی»
  • جزئیات مرگ پرستو بخشی، متخصص قلب
  • ماجرای مرگ ناگهانی دکتر پرستو بخشی چه بود؟
  • روایت یک مقام نظام پزشکی از خودکشی پزشک خانم