Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا معاضدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: المپیاد ورزشی روستایی جنوب و شرق استان کرمان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قالب بازی‌های بومی و محلی با همکاری هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی جنوب و شرق استان کرمان به میزبانی شهرستان جیرفت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه این المپیاد ورزشی ویژه رده‌های سنی ۱۵ تا ۱۸ سال بود، افزود: ورزشکاران نوجوانی از شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، منوجان، بم و نرماشیر در این المپیاد ورزشی شرکت کردند.


معاضدی تصریح کرد: شرکت کنندگان دختر و پسر در رشته‌های مختلف هفت سنگ مهارتی، چوب کشی، دو سرعت و دو استقامت به صورت انفرادی و گروهی باهم به رقابت پرداختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت به نتایج تیمی و انفرادی در تمام بخش‌های این رقابت‌های جذاب اشاره کرد و یادآور شد: در پایان این مسابقات، تیم جیرفت با ۲۶۰ امتیاز مقام اول را کسب کرد و تیم‌های عنبرآباد با کسب ۱۴۰ امتیاز و منوجان با ۸۰ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

معاضدی گفت: در بخش انفرادی این رقابت‌ها نیز در رشته هفت سنگ مهارتی دختران، مهسا خورانکه از منوجان، زهرا سلیمانی از جیرفت و شیرین بامری از عنبرآباد عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی افزود: در رشته هفت سنگ مهارتی پسران هم امیرحسین پلاشی از جیرفت و علی اصغر امجزی از عنبرآباد اول و دوم شدند و محمد رضا نصیری و علیرضا اوژنگ از منوجان به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.

معاضدی تصریح کرد: در رشته چوب کشی آقایان در وزن ۷۰ کیلوگرم علی اصغر مشایخی از جیرفت، علی چشمه آور از بم و علی سالاری از منوجان مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: در وزن ۸۵ کیلوگرم یونس جهانشاهی از عنبرآباد، حمزه غلامحسین پور و مجتبی فاضل نیا از فاریاب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت گفت: در رشته چوب کشی بانوان در وزن ۶۵ کیلو گرم زهرا خوراهه از منوجان، معصومه آمونیا از جیرفت و ریحانه محمدی از جیرفت در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

معاضدی افزود: در وزن ۷۵ کیلوگرم حدیث مظهری از عنبرآباد، شبنم پلاشی از جیرفت و فاطمه سالمی از رودبار به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.وی یادآور شد: جام اخلاق این رقابت‌ها نیز به شرکت کنندگان دهستان اسفندقه رسید.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت ضمن تشکر از برگزار کنندگان این المپیاد گفت: این برنامه با همکاری ادارات زندان و ورزش و جوانان، جمعیت هلال احمر، اورژانش و باشگاه ورزشی المپیک شهرستان جیرفت برگزار شد.

معاضدی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری جشنواره ایروبیک ویژه بانوان در جیرفت خبر داد و افزود: جشنواره ایروبیک ویژه بانوان همراه با برنامه‌های شاد و مفرح و اهدای جوایز به نفرات برتر شنبه ۴ اسفند ۹۷ از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در مجموعه ورزشی زحمتکشان در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

در حاشیه این المپیاد ورزشی روستایی، بانوان جنوب و شرق استان کرمان در غرفه‌های گلیم بافی، قالی بافی، پته دوزی، پخت نان سنتی و صنایع دستی، هنر خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ب

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی جنوب و شرق استان کرمان در جیرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی بومی محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم

امیر دریایی رئیس هیات تنیس مازندران گفت: مسابقات رده‌های سنی پسران و دختران تنیس قهرمانی کشور و تور جهانی رده‌های سنی به میزبانی استان مازندران در مجموعه ورزشی آسایش ساری برگزار می‌شود.

او افزود: در مسابقات رده‌های سنی کشور ۷۰۰ ورزشکار در رده‌های سنی زیر ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۸ سال به میزبانی هیات تنیس مازندران رقابت می‌کنند.

دریایی در ادامه گفت: مسابقات تور جهانی رده‌های سنی پسران و دختران نیز از روز دوم اردیبهشت به مدت ۲ هفته و با حضور ورزشکارانی از کشور‌های مختلف جهان در مجموعه ورزشی آسایش ساری برپا می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • المپیاد ورزشی کارگران تبریز برگزار می‌شود
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید
  • مرمت پیکره گلی محوطه تاریخی کنارصندل جیرفت
  • برگزاری جشنواره نان و گندم در جیرفت
  • جشنواره نان در جیرفت
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم