Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از خروج کی‌روش از فوتبال ایران، نام‌های زیادی برای جانشینی این مربی اعلام شد. اسامی خوزه مورینیو و زیدان، اروه رنار، یورگن کلینزمن و لوران بلان هم در رسانه‌ها مطرح شدند، اما فدراسیون فوتبال واکنشی به نام‌های مطرح شده نداشت.

شنیده می‌شود، اصلی‌ترین گزینه جانشینی کارلوس کی روش پرتغالی، لوران بلان فرانسوی است که سابقه حضور در پاری سن ژرمن را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی متولد ۱۹۶۵ در فرانسه است و ۱۹۲ سانتی متر قد دارد. او در دوران بازیگری مدافع بود و در منچستریونایتد انگلیس، ناپولی ایتالیا، بارسلونا اسپانیا، مارسی فرانسه و اینتر ایتالیا بازی کرد و سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش را هم دارد.

همچنین بلان چند روز پیش در گفتگو با رسانه‌ها بیان کرد: من فکر نمی‌کنم خیلی بتوانم بدون تیم و به دور از فوتبال بمانم، بنابراین باید بگویم چندین پیشنهاد خوب از تیم‌های مطرح دنیا دریافت کرده ام.  همچنان منتظر هستم تا با تیم ایده آلی که در ذهن دارم به توافق نهایی دست پیدا کنم.

حال رسانه‌های معتبر جهان گزارش دادند که مسئولان باشگاه چلسی در صدد به خدمت گرفتن بلان هستند تا او را جایگزین مائوریتزیو ساری ایتالیایی کنند. بلان پیش از انتخاب آنتونیو کونته به عنوان سرمربی آبی‌پوشان لندنی در سال ۲۰۱۶ نیز گزینه سرمربیگری این تیم انگلیسی بود و حال اگر ساری با چلسی در مسابقه روز یکشنبه مقابل منچسترسیتی نتیجه خوبی نگیرد، اخراج خواهد شد.

البته زین‌الدین زیدان دیگر گزینه مدنظر سران باشگاه چلسی است. او در چندسال اخیر موفق شد ۹ عنوان قهرمانی از جمله سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا را برای رئال مادرید به ارمغان بیاورد و گزینه مناسبی برای بازنشسته‌ها (لقب تیم فوتبال چلسی) محسوب می‌شود.

گفته می‌شود فرانک لمپارد هم دیگر گزینه سرمربیگری آبی‌پوشان لندنی است.

درحال حاضر در جدول رده بندی لیگ جزیره، چلسی با کسب ۵۰ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد و ساعتی پیش با اعلام فیفا از فعالیت در ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم است.

بیشتر بخوانید:

پیروزی چلسی و ناپولی در خانه حریفان

نامزد‌های کسب عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا اعلام شدند

نگاهی به آمار و ارقام سرخابی‌ها پیش از بازی جام حذفی

درخواست سر مربی آبی ها از هافبک مطرح برای تمدید قرارداد

انتهای پیام/

لوران بلان سرمربی چلسی می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ با این حال پیگیری این خبر از مسئولان باشگاه تراکتور چیزی جز تکذیب صریح را به‌همراه نداشته و آنها هرگونه تماس و مذاکره با این سرمربی را تکذیب می‌کنند.

تنها نام مطرح برای نیمکت تراکتور، یحیی گل‌محمدی است که مذاکرات و توافق اولیه را نیز با باشگاه تراکتور داشته و سرخپوشان تبریزی به دنبال رفع موانع حضور او در تیمشان هستند.

باشگاه تراکتور روز گذشته نیز از یحیی گل‌محمدی به‌عنوان گزینه پرافتخار نام بردند و حالا مسئولان این باشگاه در جلسات فشرده به دنبال دریافت مجوز کار او هستند.

در بین مدیران این باشگاه، هیچ گزینه دیگری مطرح نیست و آنها تنها به استخدام یحیی گل‌محمدی فکر می‌کنند و حتی امیدوارند او تا بازی با ذوب‌آهن مجوز خود را کسب کند.

کد خبر 846707 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است