Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، برای ساخت و تکمیل این سالن ورزشی بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر جمعه در آیین افتتاح این سالن ورزشی گفت: بنیاد برکت اجرای دهها پروژه در استان را هدفگذاری کرده است.

علی محمد احمدی افزود: اجرای ۱۰۶ پروژه تعهدات بنیاد برکت در استان است که تعدادی از آنها با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی با اشاره به شرایط فعلی اقتصادی و جنگ اقتصادی دشمنان، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت سازمان هایی مانند بنیاد برکت گام موثری در کمک به توسعه بخش های مختلف است.

استاندار با اشاره به ظرفیت ها و منابع مختلف استان، اظهار کرد: با استفاده از حمایت سازمان های غیر دولتی و بخش خصوصی می توان به تبدیل این پتانسیل ها به ظرفیت بالفعل جامع عمل پوشاند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهید ستار اورنگ از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده که با حضور مستشاری در سوریه،  در بهمن ماه ۱۳۹۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 4549304

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد علی محمد احمدی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکله کیاشهر، ظرفیت گردشگری و اقتصادی دارد

ایسنا/گیلان فرماندار آستانه اشرفیه، یکی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان را اسکله صیادی کیاشهر دانست و متذکر شد: می‌توان از این اسکله استفاده چندمنظوره کرد.

خسرو آرنگ امروز، ۲۶ فروردین ماه در حاشیه بازدید از اسکله کیاشهر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه شهرستان آستانه اشرفیه از زیرساخت‌های خوب گردشگری برخوردار است، اظهار کرد: در شهر آستانه اشرفیه شاهد رونق گردشگری مذهبی هستیم و در بخش کیاشهر از ظرفیت گردشگری تفریحی برخورداریم.

وی با اشاره به وجود پهنه تالابی و نوار ساحلی در شهرستان آستانه اشرفیه و جذابیت آن برای گردشگران، عنوان کرد: به دنبال ایجاد ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری هستیم تا سرمایه‌گذاران بیایند و یکی از عرصه‌های شهرستان را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند.

فرماندار آستانه اشرفیه یکی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان را اسکله صیادی کیاشهر دانست و متذکر شد: می‌توان از این اسکله استفاده چندمنظوره کرد؛ یعنی علاوه بر صید و صیادی، از ظرفیت‌های گردشگری تفریحی آن بهره برد.

آرنگ پارک ملی بوجاق را یکی از ظرفیت‌های خوب گردشگری طبیعی در منطقه کیاشهر دانست و عنوان کرد: این منطقه از گونه‌های بی‌نظیر گیاهی و جانوری برخوردار بوده و می‌تواند اقتصاد خانوارها در حوزه کیاشهر را به اقتصادی پویا و زنده تبدیل کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب اقتصادی منطقه کیاشهر هم برای استان و هم کشور، خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر انقلاب تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، امیدواریم شاهد افزایش سرمایه‌گذاری باشیم.

فرماندار آستانه اشرفیه با بیان اینکه مشارکت مردم در حوزه اقتصاد در سرمایه‌گذاری تجلی پیدا می کند، ادامه داد: دولت سیزدهم نسبت به استفاده از مشارکت عمومی مردم در عرصه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری اهتمام دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان در سوارکاری هم تیمداری می‌کند
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان با حمایت بنیاد برکت
  • افتتاح 3 طرح هادی در شیروان
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان
  • ۵۱ واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان گناوه افتتاح شد
  • افتتاح سالن بانوان زرند به زودی
  • افتتاح نمادین پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
  • افتتاح مجموعه ورزشی در بلوار شهید خداکرم قم
  • اسکله کیاشهر، ظرفیت گردشگری و اقتصادی دارد