Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@22:08:44 GMT

دستگیری یک عضو شورای اسلامی رامسر

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۸۳۶۲

رکنا: یک عضو شورای شهر رامسر به دلیل مباحث مالی تفهیم اتهام و بازداشت شد.

محمد آزاد فرماندار رامسر نسبت به شایعات دستگیری یک عضو شورای اسلامی شهر رامسر واکنش نشان داد و ضمن تشکر از حساسیت رسانه های رامسر نسبت به مسائل اجتماعی شهر گفت: یک عضو شورای اسلامی شهر رامسر به دلایل اتهام مالی، احضار و تفهیم اتهام شد که منجر به صدورقرار بازداشت توسط مرجع قضایی برای وی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پرونده در حال حاضر در دست بررسی قضایی است،افزود: این عضو شورا به جهت این اتهام و بررسی و انجام تحقیقات مقدماتی در اختیار ضابطان خاص قرار دارد.

فرماندار رسانه ای رامسر علت عدم اطلاع رسانی زود هنگام را منوط به دسترسی مطمئن تر به اطلاعات دقیق دانست و گفت اطلاع رسانی از وقایع این گونه که در مرحله اتهام و بررسی بیشتر قرار دارد و در ردیف خبرهای حساس است باید با دقت بالا باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شورای شهر اتهام بازداشت رامسر عکس فیلم مرد دختر دستگیری شوم دستگیر تهران من پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تغییر در تیم اقتصادی دولت را شایعه دانست و گفت: قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد.   به گزارش ایرنا، سپهر خلجی روز چهارشنبه و در حاشیه نشست هیات دولت در گفت‌و گو با خبرنگاران به اتفاقات مثبت در حوزه اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: افزایش رشد اقتصادی، کنترل و کاهش حجم نقدینگی محصول تیم اقتصادی دولت بود که به طور منسجم انجام شد.   وی افزود: حتی تورم هم مهار شد و به اندازه یک واحد کاهش یافت. البته هدفگذاری دولت کاهش بیشتر تورم است.   رئیس شورای اطلاع رسانی دولت یادآورشد: همه این موارد محصول تلاش تیم مشترک و هماهنگ است شاید بعضی ها خیلی دوست ندارند این اتفاق بیفتد و شایعه ایجاد کنند و در واقع قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری یک تبعه لهستانی به اتهام جاسوسی برای روسیه
  • روسیه: فوری اسرائیل را تحریم کنید | خشم روس‌ها از اتهام همکاری کارکنان آژانس امداد و کار با جنبش حماس
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه