Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، علی اصغرجاودان فر با یادآوری این که تعدادی از دلالان مسکن مهر در گذشته با ایجاد جو روانی اقدام جمع آوری امتیازهای مسکن مهر می کردندگفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته مشخص شد، اغلب افرادی که در گروها و فضای مجازی مردم را ناامید می کردند اقدام به خرید تعداد قابل توجهی امتیاز و مسکن آماده از متقاضیان با قیمت های ناچیز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به تازگی در یکی از بلوک های مسکن مهر تحویل شده به متقاضیان بیش از 20 واحد از مسکن مهر متعلق به یک شخص بود. این فرد با ترفند ناامیدسازی متقاضیان مسکن مهر این تعداد از واحد مسکونی را خریداری و به طور مداوم با تحریک و سوء استفاده از سایر متقاضیان بلوک مربوط به واحدهای خود را تحویل گرفته است.

وی تاکید کرد: متقاضیان واقعی حق دارند واحدهای خود را تحویل بگیرند، اما دلال‌ان با سواستفاده از متقاضیان به دنبال مقاصد شوم خود هستند.

انتهای پیام/

20 / 20 علی اصغر جاودان فر مدیر اجرایی مسکن مهر شهرجدید پردیس دام دلالان متقاضیان مسکن مهر هشدار مسکن مهر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دام دلالان متقاضیان مسکن مهر هشدار مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بذرپاش : امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

به گزارش پارس نیوز ، مهرداد بذرپاش؛ وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در ارتباط با زمان تحویل واحدهای طرح "نهضت ملی مسکن" در سال 1403 اظهار کرد: بنا داریم در امسال، هر ماه یک رویدادی برای تحویل مسکن‌ها در سراسر کشور داشته باشیم.

وی افزود: البته سرعت تحویل مسکن‌ها در هر استان و شهر متفاوت است اما در مجموع سرعت خوبی را در ساخت و تحویل مسکن‌ها در امسال داریم.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تا به امروز عدد شروع به ساخت مسکن‌ها در طرح "نهضت ملی مسکن"  از 2 میلیون و 500 هزار عدد مسکن عبور کرده است.

بذرپاش ادامه داد: البته نهضت ملی مسکن قالب‌های مختلف شهری، روستایی، بافت فرسوده، خودمالکی، حمایتی و انبوه ساز را شامل می‌شود.

وی در پایان به ساخت مسکن برای اقشار گفت: امسال ساخت مسکن برای اقشار (مانند ساخت مسکن برای هیئت‌های علمی) را در دستور کار داریم.

دیگر خبرها

  • هشدار به گردشگران یک استان پرمسافر | مراقب نیش این حشره باشید !
  • متقاضیان بومی منطقه؛ اولویت اول واگذاری زمین نهضت ملی مسکن
  • هشدار روسیه به مالک تلگرام
  • ساخت ۲۱ هزار مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان
  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار برگزار شد
  • بذرپاش : امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار 
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی