Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@04:21:01 GMT

یک کشته و ۱۲ زخمی در درگیری‌های مرزی ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۸۵۲۲

با تشدید تنشها در مناطق مرزی ونزوئلا رسانه ها از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۱۲ تن دیگر در درگیری گروهی ازمعترضان با نیروهای امنیتی خبر دادند. آفتاب‌‌نیوز :  این نخستین مورد از مرگ یک معترض در ارتباط با تحولات مربوط به تدارک مخالفان برای آوردن کمکهای انسان دوستانه خارجی به داخل ونزوئلا است.
به گزارش آسوشیتدپرس،امیلیو گونزالز، شهردار شهر گران سابانا در مرز ونزوئلا اعلام کرد، این فرد زنی به نام زورایدا رودریگز است که با شلیک گلوله کشته شده و از مردم محلی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت، چند تن از اعضای گروه قومی موسوم به پمون با اعضای گارد ملی و ارتش ونزوئلا که در حال انتقال دادن تانکها به منطقه مرز با برزیل یک روز بعد از دستور رئیس جمهور ونزوئلا به بستن این مرز بودند، درگیر شدند.
این خشونتها ساعاتی پیش از برگزاری دو کنسرت با انگیزه حمایت از شورشیان ونزوئلا که یکی از سوی یک میلیاردر انگلیسی به نام ریچارد برانسون و دیگری از سوی دولت نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا ترتیب داده شده اند، اتفاق افتادند.
برانسون ترتیب برگزاری کنسرتی با حضور ده ها موزیسین شناخته شده آمریکای لاتین را در کنار پل مرزی میان کلمبیا و ونزوئلا در داخل خاک کلمبیا داده و دولت مادورو نیز در سمت دیگر این پل وعده برگزاری یک فستیوال و کنسرت سه روزه را داده است.
گروهی از افراد و رهبران محلی در جنوب ونزوئلا اعلام کردند تلاش کرده اند جلوی حرکت یک کاروان نظامی عازم مرز با برزیل را به دلیل این که این سربازان مامور به جلوگیری از ورود کمکهای خارجی به ونزوئلا بوده اند بگیرند.
ریچارد فرناندز و ریکاردو دلگادو، دو تن از رهبران محلی به رویترز گفتند، این کاروان وارد روستای کوماراکاپای شد و برای باز کردن راهش شروع به تیراندازی کرد که در اثر این تیراندازی یک زن کشته شد.
گوایدو در توئیتی نوشت: در نتیجه این جنایت ۱۲ تن مجروح و یک تن کشته شدند.
او خاطر نشان کرد: شما باید در این زمان تعیین کننده تصمیم بگیرید کدام طرف هستید. به همه نظامیان می گویم از امروز تا فردا شما تعیین خواهید کرد که میخواهید چه خاطره ای از خودتان به جا بگذارید.
منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله با سلاح سرد در استرالیا با ۴ کشته و شماری زخمی (فیلم)



منبع:فارس

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اسلحه‌کشی یک راننده در حین یک مشاجره لفظی در خیابان ! (فیلم) گزارش تلویزیون اسرائیل از صادرات سلاح‌ های ایران (فیلم) رصد و هلاکت دو تروریست داعشی و کشف سلاح و مهمات همراه آنان (فیلم)

دیگر خبرها

  • دستگیری مقامات نفت و گاز ونزوئلا به اتهام فساد
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • ۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا
  • شصت کشته و زخمی براثر سیلاب‌ها در افغانستان
  • یک کشته و ۷ زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو
  • حمله با سلاح سرد در استرالیا با ۴ کشته و شماری زخمی (فیلم)
  • تصاویری از محل حمله مرگبار سیدنی با چند کشته و زخمی
  • تله‌کابین با سرنشینان در آنتالیا سقوط کرد | ۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • ببینید | تصاویر جدید از حمله به یک مرکز خرید در سیدنی با چند کشته و زخمی
  • حادثه در تله کابینی در ترکیه ۱۱ کشته و زخمی برجای گذاشت