Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@08:51:08 GMT

اتوبوس حامل دلار در اصفهان به سرقت رفت

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۸۶۰۲

حوادث رکنا: راننده اتوبوس که قرار بود بسته‌های دلار را به صاحبش برساند به جای پول کاغذ تحویل داد.

سرهنگ «سعید سلیمیان»رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان این خبر گفت: چندی قبل مردی با مراجعه به پلیس از سرقت 765 برگ اسکناس یکصد دلاری خود خبر داد و گفت: فردی ساکن یکی از شهر‌های شمالی کشور قرار بود دلارها را به وسیله اتوبوس مسافربری برای من ارسال کند، اما زمانی که بسته را تحویل گرفتم متوجه شدم که درون آن به‌جای دلار کاغذ قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این شکایت بلافاصله راننده اتوبوس دستگیر شد و در بازجویی‌های فنی پلیسی به سرقت دلارها با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد. بدین ترتیب با دستگیری دو همدستش پرونده تشکیل و متهمان به مراجع قضایی تحویل شده و با صدور قرار قانونی به اتهام سرقت روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در خاتمه با هشدار به شهروندان در خصوص این گونه مبادلات اظهار داشت: استفاده از روش‌های غیرمطمئن نظیر اتوبوس‌های بین شهری برای انجام مبادلات اقتصادی و همچنین انجام معامله با افراد غیر امین و متعاقب آن سپردن وجوه به افراد بی‌صلاحیت باعث بروز این‌گونه اتفاقات می‌شود که در این خصوص توصیه می‌کنیم مرسولات خود را از طریق دفاتر پستی به مقصد ارسال کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث اصفهان پول دلار سرقت راننده اتوبوس عکس فیلم مرد دستگیری دختر شوم دستگیر تهران ویدیو ها من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا؛ سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.
 
عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان، در مورد واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.
 
وی با بیان اینکه «این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است»، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.
 
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.
 
عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله از ۹ مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • افزایش بهای جهانی نفت
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان