Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاتل لهستانی به درخشش در پیراهن روسونری ادامه می دهد.

طرفداری- در جریان بازی میلان مقابل امپولی، کریستوف پیونتک هفتمین گل خود در پیراهن روسونری را به ثمر رساند. او در هر 4 بازی نخست خود برای میلان که در ترکیب ابتدایی این تیم حاضر بوده موفق به گلزنی در سری آ شده است تا رکورد جدیدی در این زمینه به نام خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از اوپتا؛ پیونتک در 4 بازی ابتدایی اش به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب میلان موفق به گلزنی شده است. آخرین بازیکن میلان که در بدو ورودش به این تیم در 4 بازی پیاپی به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و در سری آ گلزنی کرد، اولیور بیرهوف (1998) بود. پیونتک از زمان پیوستن به میلان در 6 بازی موفق به ثبت 7 گل شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم

در چارچوب نیمه نهایی جام حذفی پرتغال تیم پورتو میزبان ویتوریا دگیمارش بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و با توجه به برد یک بر صفر در بازی رفت، با نتیجه چهار بر یک در مجموع دیدار‌های رفت و برگشت پیروز و راهی فینال شد.

مهدی طارمی که بعد از مدت‌ها در ترکیب اصلی پورتو قرار گرفته بود، در دقیقه ۲۶ گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی زد و جواب گل دقیقه یک حریف را داد. پورتو در ادامه دو گل دیگر توسط کونسسائو و پپه به ثمر رساند.

 طارمی تا دقیقه ۸۵ در ترکیب تیمش حضور داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • چرا این دو بازیکن رئال حاضر نشدند پنالتی بزنند؟
  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • دو بازیکن رئال که حاضر نشدند پنالتی بزنند
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • کول پالمر و ثبت +۳ گل در دو بازی پیاپی خانگی برای چلسی در لیگ برتر