Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-16@15:13:51 GMT

سردار آزمون رکورد علی دایی را شکست

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۸۶۷۴

مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ روسیه با دو گلی که دیشب به ثمر رساند به بهترین گلزن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا تبدیل شد.به گزارش بلاغ، تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ پنجشنبه شب موفق شد در بازی دور برگشت یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با نتیجه ۳ بر یک فنرباغچه ترکیه را شکست دهد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۳ بر ۲ به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت در این بازی ستاره تیمش بود و موفق شد با زدن ۲ گل و دادن یک پاس گل نقش مهمی در صعود تیمش از این مرحله ایفا کند. البته شب خوب آزمون در لیگ اروپا به همین جا ختم نشد و او با دو گلی که به ثمر رساند به رکورد ۸ گل در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا رسید تا به گلزن‌ترین بازیکن ایرانی در این رقابت‌ها تبدیل شود. پیش از این علی دایی با ۶ گل این رکورد را به طور مشترک با سردار آزمون در اختیار داشت که آزمون با دو گلی که دیشب به ثمر رساند از رکورد دایی عبور کرد و به تنهایی به بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا تبدیل شد.
پس از آزمون و علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا و سامان قدوس با ۵ گل و کریم انصاری‌فرد با ۲ گل قرار دارند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت دقیق بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید؛ بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

زی‌سان: بازی رفت دو تیم در ورزشگاه واندا متروپولیتانو با نتیجه دو بر یک به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید. این دو تیم در لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۸ - ۲۰۱۹ نیز به مصاف هم رفته بودند که بازی رفت با نتیجه ۴ بر صفر به سود دورتموند و بازی برگشت نیز با نتیجه ۲ بر صفر به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید.

tags # اتلتیکو مادرید سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • غوغای آهنگ ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا
  • دختر ایرانی رکورد یک آمریکایی را شکست
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت دقیق بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید؛ بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • لیگ قهرمانان اروپا | دشمن آشنا در خانه بارسلونا
  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم
  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • ضرر بزرگ سردار آزمون با قهرمانی لورکوزن