Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@18:27:18 GMT

شهرداری بندرعباس برابر صنعت مس کرمان پیروز شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۸۶۹۳

شهرداری بندرعباس برابر صنعت مس کرمان پیروز شد

به گزارش ایرنا، دیدار این دو تیم شامگاه جمعه به میزبانی شهرداری بندرعباس در سالن فجر این شهر برگزار شد که در پایان تیم میزبان با نتیجه 94 بر 75 به پیروزی رسید.
شاگردان رضا هنگام پور در این دیدار یک بازی تهاجمی از خود به نمایش گذاشتند و در پایان توانستند بازی را به سود خود تمام کنند.
بازی دوم این دو تیم روز پنج شنبه 9 اسفند ماه به میزبانی کرمان برگزار خواهد شد و تیم شهرداری در صورت پیروزی به عنوان نماینده جنوب با نماینده شمال بازی نهایی را برگزار خواهد کرد تا قهرمان لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


7198/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 بازی باشگاه های کشور بسکتبال صنعت مس کرمان 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان کشورمان امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه به مصاف تیم مهرام تهران رفت.   شهرداری گرگان در این بازی تیم حریف را با نتیجه ۷۶ بر ۷۰ مغلوب کرد و در مجموع بازی‌های این مرحله ۲ بر صفر از حریف پیش افتاد.      کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ویل چری از شهرداری گرگان با ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن این دیدار بود.   بازی نخست دو تیم در این مرحله هم با برتری ۸۴ بر ۵۹ شهرداری به پایان رسیده بود.    بازی‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال بصورت ۳ پیروزی از ۵ بازی در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان
  • پیروزی پرگل شاگردان جهان نجاتی برابر ازبکستان
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود