Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@10:16:31 GMT

نوبت به «اتفاق ترانه» سی و هفتم رسید

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۸۷۹۲

نوبت به «اتفاق ترانه» سی و هفتم رسید

به گزارش حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، سی و هفتمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» فردا(شنبه ۴ اسفند) از ساعت ۱۸ در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می شود.

در این برنامه که با اجرای حامد عسگری شاعر و ترانه سرا همراه است، آرش شفاعی به عنوان مهمان ویژه حضور می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محسن حسینی خواننده به همراه مهدی رنگین مان نوازنده تنبک و احسان عبایی نوازنده تار به اجرای چند قطعه موسیقی می پردازند.

«اتفاق ترانه» از جمله محافل ماهانه حوزه هنری است که به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر با همکاری مرکز موسیقی حوزه هنری اولین شنبه های هر ماه برگزار می شود.

پیش از این اجرای این برنامه را اهورا ایمان برعهده داشت. در این برنامه جمعی از شاعران و ترانه سرایان جوان و پیشکسوت کشورمان آخرین و بهترین سروده های خود را می خوانند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موسیقی شاعر حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد

به همت شرکت کتیبه شمس و همکاری انجمن موسیقی و انجمن نمایش استان یزد، دور همی صمیمانه‌ای با حضور پیشکسوتان عرصه موسیقی و هنرمندان هنر‌های نمایشی استان یزد در مکان برج آسمان برگزار شد.

در این آیین که با حضور سید عباس دهقان معاون هنری، سلمان برقی رئیس امور هنری، مهدیه امامی کارشناس حوزه نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید خالویی رئیس انجمن موسیقی و علی جاور رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان همراه بود در یک فضای صمیمی و گرم هنرمندان به گفتگو و بیان خاطره پرداخته و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری جشنواره‌ها، اجرا‌ها و پیشبرد فرهنگ و هنر استان به مسئولین اداره ارشاد و روسای انجمن‌های موسیقی و نمایش ارائه دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر