Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه میلان به‌دنبال جذب ستاره اسپورتینگ لیسون است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مسئولان باشگاه میلان قصد دارند به‌زودی پیشنهاد خود را برای جذب برونو فرناندس به باشگاه اسپورتینگ لیسبون ارسال کند.

اگرچه این بازیکن بند فسخ قرارداد ۱۰۰ میلیون یورویی دارد، ولی روسونری ابتدا با مبلغ ۳۰ میلیون دلار وارد معامله خواهد شد تا طرفین به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول دیگری مشتری جدی این بازیکن است.

فرناندس در فصل ۲۰۱۹ - ۲۰۱۸ برای اسپورتینگ در ۲۱ بازی ۱۱ گل زده و ۷ پاس‌گل داده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر میلان لیورپول میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی

به گزارش خبرنگار مهر، در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های پورتو و ویتوریا گیمارش به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک پورتو به پایان رسید. دیدار رفت این دو تیم هم با برتری یک بر صفر پورتو به پایان رسیده بود تا این تیم در مجموع با نتیجه ۴ بر یک راهی دیدار نهایی شود.

تیم ویتوریا در این بازی موفق شد در همان شروع کار و در دقیقه یک به گل برسد و کار را برای حریف سخت کند.

اما در ادامه مهدی طارمی لژیونر ایرانی پورتو که در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت موفق شد در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر برساند. «چیکو کنسیسائو» در دقیقه ۴+۴۵ و پپه در دقیقه ۷۵ هم ۲ بار دیگر برای پورتو گلزنی کردند تا این بازی با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد. طارمی در این دقیقه ۸۵ از بازی بیرون رفت و جای خود را به «دنی لوودر» داد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم اسپورتینگ موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت راهی فینال شود تا پورتو و اسپورتینگ فینال جام حذفی فوتبال پرتغال را برگزار کنند.

کد خبر 6081586

دیگر خبرها

  • عکس‌| جشن دونفره سردار آزمون با ستاره آرژانتینی رم
  • دیبالا با گل در بغل سردار آزمون(عکس)
  • دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک
  • مدیر برنامه روبن آموریم در لیورپول خانه خرید
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • ادعای ستاره سیتی: رئال از اول دنبال پنالتی بود
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • کری‌خوانی ستاره میلان: برای صعود به رم می‌رویم
  • امشب در لیگ قهرمانان یک فینالیست اسپانیایی داریم!
  • تمام اروپا دنبال یک ستاره ۲۰ ساله آلمانی