Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر محمدی استاد بازنشسته علوم سیاسی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در این چند سال اخیر و پس از روی کار آمدن مدیریت جدید، همکاری های خوبی را با اساتید انقلابی داشته است و لذا توانسته به خوبی مفاهیم انقلاب را تبیین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من به عنوان یکی از اساتید علوم سیاسی کشور، اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه شناساندن مبانی و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی را مثبت ارزیابی می کنم.

محمدی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری مبنی بر گام دوم انقلاب اسلامی گفت: در بیانیه اخیر رهبر انقلاب، بر ایفای نقش جوان در گام دوم انقلاب اسلامی تاکیدات بسیاری شده است؛ قطع به یقین این جوانان هستند که 40 سالگی دوم انقلاب اسلامی را بایستی به خوبی مدیریت کنند.

این استاد علوم سیاسی اذعان داشت: مقام معظم رهبری در این بیانیه تاکید کرده اند که گام اول انقلاب را جوانان سال 57 برداشتند که اقدامات آنان دارای فراز و فرودهای بسیاری بود؛ اما امروز نوبت نسل سوم و چهارم انقلاب است که از موازین این انقلاب پاسداری کنند.

وی در پایان تاکید کرد: من یقین دارم که جوانان امروز می توانند بهتر از جوانان سال های ابتدایی انقلاب، عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشند و همچنین می توانند گام دوم انقلاب را به خوبی بردارند.

انتهای پیام/

108 / 167 منوچهر محمدی دانشگاه آزاد اسلامی انقلاب اسلامی علوم سیاسی گام دوم رهبر انقلاب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: منوچهر محمدی دانشگاه آزاد اسلامی انقلاب اسلامی علوم سیاسی گام دوم رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه

محمد حاتمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با تأکید بر تقویت حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه علم و فناوری و دانش‌بنیان این واحد دانشگاهی اظهار کرد:‌ این دانشگاه در سال جاری با جذب هسته‌های فناور جدید، عقد تفاهم‌نامه با مراکز علمی و تحقیقاتی، شرکت در نمایشگاه‌های معتبر و برگزاری جلسه شورای مرکز رشد حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه علم و فناوری و دانش‌بنیان واحد تربت‌حیدریه را تقویت خواهد کرد.

وی افزود:‌ پیگیری فعالیت‌ هسته‌های فعال در حال تبدیل به واحد‌های فناور و ترجیحاً رسیدن به محصولات دانش‌بنیان، برگزاری فعالیت‌های فناورانه از برگزاری جشنواره، استارت‌آپ ویکند، ایده آرا و برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه‌های مرتبط با شرح وظایف از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه برای تقویت حوزه علم و فناوری و دانش‌بنیان در سال 1403 خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه با بیان اینکه ساخت نمونه اولیه دستگاه تشخیص ضخامت گل زعفران در بخش حوزه فناوری از‌جمله فعالیت‌های این واحد دانشگاهی در سال گذشته بود، عنوان کرد:‌ تعداد هفت هسته فناور با عناوین هسته تریکامد و cpr، الکنو، آماتیس در حوزه پزشکی و توانبخشی، هسته‌های ویرا صنعت فجر طاهر، ایده پردازان پویا و پویش در حوزه غیرپزشکی در واحد تربت‌حیدریه فعالیت دارند.

حاتمی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه فاقد سرای نوآوری است، گفت:‌ برگزاری دوره بازار مالی ارز‌های دیجیتال و فارکس، همکاری با نهاد‌های مرتبط با کارآفرینی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان و شرکت‌های که در زمینه آموزش مهارت‌های مختلف فعالیت دارند با استفاده از امکانات و ظرفیت دانشگاه ازجمله فعالیت‌‌های این واحد دانشگاهی در سال گذشته است.

وی عنوان کرد:‌ برگزاری دوره‌های تخصصی و حمایت مالی، جلسه و ارتباط با شرکت‌های فناور موفق راهکاری برای  توسعه زیست‌بوم فناوری در کشور است که دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در همین راستا جذب طرح‌ و اختراعات نوآور، حمایت از طرح‌های منتخب و آموزش مسیر صحیح و آسان در رسیدن به محصول در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات دانشگاه، حمایت مالی طبق بخشنامه‌های جاری را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازارچه صنایع خلّاق در دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس راه‌اندازی می‌شود
  • لزوم توجه جدی خانواده‌ها به نیاز عاطفی و غریزی جوانان
  • لزوم توجه جدی خانواده‌ها نسبت به نیاز عاطفی و غریزی جوانان
  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  • دیدار زیاد النخاله با امام خامنه‌ای
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • ۳۰۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد تبریز توزیع شد
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است