Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@22:15:41 GMT

برگزاری یادواره شهدای غدیر استان کرمان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۸۹۲۳

برگزاری یادواره شهدای غدیر استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، در آستانه برگزاری کنگره 6500 شهید استان کرمان، یادواره 276 شهید غدیر استان کرمان با حضور پرشور مردم و خانوادهای معظم شهیدان در مهدیه مسجد صاحب‌الزمان(عج) و در جوار گلزار شهدای شهر کرمان برگزار شد.
این مراسم با حضور سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، سردار حسنی‌سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و دیگر مسئولان استان همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادواره ۲۷۶ شهید غدیر استان کرمان با قرائت دعای ندبه توسط مداح اهل‌بیت(ع) ابراهیم قانع از مشهد مقدس همراه بود.
یادآور می‌شود، 276 کبوتر خونین بال غدیر استان کرمان در 30 بهمن سال 81 بر اثر سانحه هوایی در شب عید غدیر در راه پشتیبانی از ولایت به شهادت رسیدند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان سیاست و اقتصاد شهدا غدیر یادواره گلزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی دوشنبه شب در پایان برگزاری فینال مسابقات فوتبال یادواره شهدای شهرآباد در استادیوم ورزشی آن شهر عنوان داشت: یادواره‌ها و برنامه‌ها که به عنوان پاس داشت و تجلیل از مقام شامخ شهدا برگزاری می‌شود موجب آشنایی نسل جوانان و نوجوانان با این شهدا که مفاخران و افراد برجسته در حیات ما محسوب می‌شوند، است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: امروز توسعه و پیشرفتی که در جامعه وجود دارد به خاطر ایثار گری، جانفشانی، از خود گذشتگی و برکت خون پاک و مطهر شهداست که باید به پاس داشت این ایثارگری شهدا برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در خور شأن و منزلت آنها برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: فاز دوم استادیوم ورزشی شهر آباد که شامل احداث رختکن، و امکانات جانبی این استادیوم یک میلیارد تومان اعتباری برای آن تخصیص داده شده که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: فاز سوم این استادیوم که ساماندهی جاده دست رسی و روشنایی آن است نیز در اعتبارات سال جاری در نظر گرفته خواهد شد

در پایان این دوره مسابقات پیشکسوتان تیم شهدای شهر آباد با برد تیم پیشکسوتان استقلال بوشهر قهرمان این دوره شد.

کد خبر 6085952

دیگر خبرها

  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در بردسکن
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات
  • طوفان الاقصی ابهت رژیم صهیونسیتی را فرو ریخت