Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا محمد، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار سرخپوشان و نفت مسجد سلیمان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: بازی در خانه حریف برگزار می‌شود و بازی راحتی برای سرخپوشان نیست مخصوصا که قرمزها در این دیدار دو مدافع اصلی خود سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده را به دلیل مصدومیت همراه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: ساختار دفاعی پرسپولیس با هدایت برانکو بسیار قدرتمند شد با غیبت بازیکنان کلیدی شرایط برای پرسپولیس ویژه می‌شود که تیم برانکو در غیاب خلیل‌زاده و سید جلال حسینی محک بخورد. قطعا برانکو برای این دیدار تصمیم می‌گیرد که از چه بازیکنانی استفاده کند. در خط دفاعی پرسپولیس عادت کردیم زوج سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده را ببینیم که باید دید برانکو چه تصمیمی برای جایگزینان این دو بازیکن در نظر می‌گیرد.

محمد با اشاره به اینکه احساس می‌کنم که برانکو برای این دیدار از سه دفاع استفاده کند، افزود: البته این امکان وجود دارد که بازیکنان جوان پرسپولیس به آمادگی خوبی رسیده باشند و برای این دیدار هم برانکو از 4 مدافع استفاده کند. دفاع وسط باید از یک بازیکن قدبلند استفاده شود و امیدوارم که قرمزها در این دیدار هم به نتیجه خوبی برسند.

وی یادآور شد: در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس نیاز مبرم به خرید یک مدافع خیلی خوب داشت، بیان کرد: با وجود مصدومیت انصاری باید پرسپولیس در نقل و انتقالات به این روزها هم فکر می‌کرد و مدافع وسط خوبی را خریداری می‌کرد تا این حد دست برانکو برای دیدار با نفت مسجد سلیمان خالی نماند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان، گفت: امیدوارم تیم فوتبال پرسپولیس در این آزمون سخت مقابل نفت مسجد سلیمان به نتیجه مورد نیاز برسد. نفت در هفته‌های اخیر توانست بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارد و حریف راحتی برای پرسپولیس نیست. نفت مسجد سلیمان از زمین خوبی برخوردار نیست و امکان دارد قرمزها را با چالش مواجه کند اما امیدوارم به کسب نتیجه توسط شاگردان برانکو و آرزویم قهرمانی قرمزها در رقابت‌های لیگ است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی زمین فوتبال پرسپولیس لیگ برتر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستنسن: یامال و کوبارسی ما را به سطح دیگری بردند؛ فصل آینده هم بازیکن بارسلونا خواهم‌بود

کریستنسن می‌گوید که بازی در پست ۶ نه تنها برای او دشوار نبوده، بلکه لذت‌‌بخش نیز بوده‌است

طرفداری | آندریاس کریستنسن یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در فصل جاری بوده‌است‌. از زمان مصدومیت فرنکی دی یونگ و همچنین به سبب عملکرد ضعیف اوریل رومئو، ژاوی مجبور شد کریستنسن را به یک خط جلوتر منتقل کند و او را در پست شماره ۶ به بازی بگیرد. البته که این تغییر پست کاملا جواب داد و بارسلونا در بازی‌هایی که کریستنسن در پست پیوت (Pivot) بازی می‌کرد، عملکرد دفاعی بسیار خوبی داشت.

این مدافع دانمارکی مصاحبه‌ای با موندو انجام داده و راجع به مسائل مختلفی صحبت کرده‌است:

آینده

بدون شک فصل آینده هم برای بارسلونا بازی خواهم کرد. هنوز دو سال از قرارداد من با بارسلونا باقی مانده و از بازی برای این تیم بسیار خوشحالم.

بازی در پست ۶ (پیوت) 

خیلی زود با بازی در این پست وفق پیدا کردم و می‌توانم بگویم که از آن لذت هم می‌برم. هرچند باید هنوز پیشرفت کنم اما از آنجایی که من یک مدافع هستم، بازی در پست پیوت برای من چندان سخت نیست.

پائو کوبارسی

 فقط می‌توانم او را تحسین کنم. او از همان ابتدا از فرصتی که در اختیارش قرار گرفت، به خوبی استفاده کرد‌. نه تنها پائو، بلکه لامین و دیگر بچه‌ها هم کمک زیادی به ما کردند و ما را به سطح دیگری بردند. همه از کیفیت بالایی که آن‌ها دارند، متعجب شده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • رامین رضاییان دیدار با پرسپولیس را از دست داد
  • گل سوم استقلال را دوباره ببینید، جنگندگی برای قهرمانی
  • ایران ۵ - ۳ بحرین/ شاگردان شمسایی به سختی به دور حذفی صعود کردند
  • اعتراف ستاره سیتی: فصل خیلی سختی داریم
  • کریستنسن: یامال و کوبارسی ما را به سطح دیگری بردند؛ فصل آینده هم بازیکن بارسلونا خواهم‌بود