Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم می‌روند و ۲ تیم در صدد کسب پیروزی هستند. دیدار رفت این دو تیم با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید و اکنون مرزبان و برانکو تلاش می‌کنند تا ۳ امتیاز را بدست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان در صورت پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان ۴۰ امتیازی خواهند شد و همچنان در کورس قهرمانی با سپاهان می‌مانند و اگر شاگردان مرزبان به برد دست یابند، می‌توانند صعود ۲-۳ پله‌ای داشته باشند.

شاگردان برانکو در نیم فصل دوم لیگ در ۲ بازی از سه مسابقه به پیروزی رسیدند و این درحالیست که نفت مسجد سلیمان در نیم فصل دوم رنگ برد را ندیده و در صدد طلسم شکنی است.

پرسپولیس برای بازی فردا ۷ بازیکن خود را (حسین ماهینی، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، بوژیدار رادوشویچ، محسن ربیع خواه، شجاع خلیل زاده و آدام همتی) در اختیار ندارد، اما امیدوارست با حضور ملی پوشان و بازیکنان جوان برد شیرینی را کسب کند. شاگردان برانکو در این فصل لیگ برتر در ۱۸ بازی گذشته ۱۰ برد و هفت مساوی را کسب کردند و تنها یک بار مقابل فولاد تن به شکست دادند.

از سویی دیگر نفت مسجد سلیمان با هدایت مرزبان در لیگ هجدهم با کسب ۱۶ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند و درصدد کسب پیروزی هستند تا حضورشان در لیگ برتر را قطعی کنند. وضعیت میلاد میداوودی در این تیم خوب است و احتمال دارد مقابل سرخپوشان بازی کند.

تقابل پرسپولیس با مرزبان که سابقه مربیگری در تیم سرخپوش را دارد، جذاب است و باید دید نتیجه این دیدار چه خواهد شد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس تهران:

علیرضا بیرانوند، محمد نادری، شایان مصلح، مهدی شیری، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، بشار رسن، سروش رفیعی و علی علیپور

ترکیب احتمالی نفت مسجد سلیمان:

مهرداد طهماسبی، سید هیثم هاشمی زاده، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی اصل، اسماعیل شریفات، حکیم نصاری، سید مجتبی حسینی، یوسف وکیا، علیرضاعلیزاده و محمد شادکام

این دیدار روز شنبه (۴ آبان ۱۳۹۷) از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

سایپا تهران - تراکتورسازی تبریز

در دیگر حساس هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران،سایپا و تراکتورسازی باید به مصاف هم بروند.  بازیکنان تیم فوتبال سایپا تهران که پس از شکست ۳ بر یک مقابل الریان قطر در دور سوم مرحله پلی آف فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا تنها در یک جلسه تمرین ریکاوری شرکت کرده بودند از روز گذشته در اعتراض به مشکلات مالی خود و کمبود امکاناتشان دست به اعتصاب زده و تمرین نمی‌کنند.

قرار بود شاگردان علی دایی از ساعت ۱۲ دیروز (جمعه) نخستین تمرین تاکتیکی شان پیش از بازی حساس با تراکتورسازی در هفته نوزدهم لیگ برتر را برگزار کنند و به همین دلیل از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی حاضر شدند، اما تمرین نکردند و این درحالی است که تنها ۲ روز تا بازی نارنجی پوشان پایتخت با تیم متمول تراکتورسازی در لیگ برتر زمان باقی مانده است و با توجه به شرایط فعلی احتمال اینکه سایپا بدون برگزاری تمرین به مصاف تراکتورسازی برود وجود دارد.

شاگردان دایی در لیگ هجدهم با کسب ۱۸ امتیاز نهم هستند و شانس کمی برای کسب سهمیه آسیا دارند. از سویی دیگر تراکتورسازی با هدایت جورج لینکز در لیگ برتر عملکرد فوق العاده‌ای داشته و اکنون با ۳۳ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد. سرخپوشان تبریزی در ۳ بازی نیم فصل دوم از سد نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران عبور کردند و مقابل نساجی به مساوی رضایت دادند، اما امیدوارند با شکست سایپا به قهرمانی نزدیک شوند.

ترکیب احتمالی سایپا تهران:

محمد اکبرمنادی، رضا علیاری، ساموئل سارفو، آرش رضاوند، علی دشتی، رضا اسدی، محمد سلطانی‌مهر، امید خالدی، معین عباسیان، آرمان رمضانی و محمدرضا سلیمانی

ترکیب احتمالی تراکتورسازی تبریز:

محسن فروزان، محمد طیبی، ایمان سلیمی، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی‌پور، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا و آنتونی استوکس

دیدار تیم‌های سایپا و تراکتورسازی از هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ یک شنبه ۵ اسفند در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

تغییر ساعت بازی پارس جنوبی و نساجی مازندران

دایی روی گسل ناکامی/ سایپا در مسیر سقوط ترمز برید

برنامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

پرسپولیس ۲- استقلال خوزستان ۰/ پیروزی آسان شاگردان برانکو مقابل آبی‌های جنوب

انتهای پیام/

پیش بازی دیدارهای لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران

فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران گفت: بازی برای ما بسیار مهمی در برابر تیم پرسپولیس در پیش داریم و حریف تیم قدرتمندی است که همانند سال‌های گذشته مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر است.

 با بیان اینکه برد و باخت صنعت‌نفت آبادان در زندگی مردم آبادان تاثیر دارد افزود: نقاط ضعف این تیم زیاد بوده و امتیازات زیادی از دست دادیم و باید تلاش کنیم در ادامه نتایج لازم را برای بقا در لیگ کسب کنیم.

او تاکید کرد کار برای ماندن مشکل شده، اما هواداران آبادانی در بازی‌های باقی مانده کنار ما باشند تا با روحیه و انگیزه بیشتری بجنگیم.

او همچنین گفت: قول ماندن تیم صنعت نفت در لیگ برتر را نمی‌دهم ولی قول می‌دهم تا پای جان برای تیم بجنگیم و بدون شک در آخر فصل حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی اکنون زمان حمایت است.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا از هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • نساجی - تراکتور؛ تقابل با مربی سابق در دوران پساخمز؛ پیش بازی
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • نعمتی: نباید فقط خمس را مقصر دانست
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند