Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان قم از برگزاری اولین همایش یک روزه خودروهای کلاسیک و اسپرت در قم به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد.

‌سید مهدی صالحی در گفت و گوی با خبرنگار ایسنا با اعلام برگزاری همایش بزرگ خودروهای کلاسیک و اسپرت در قم عنوان کرد: بیش از 100 دستگاه خودرو که بیشتر آن ها کلاسیک و تعدادی اسپورت است، در این همایش شرکت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان قم افزود: این خودروها از قم، تهران‌، مرکزی، کرج و سمنان شرکت داشتند.

وی تصریح کرد: در خصوص شرکت خودروهای کلاسیک و اسپرت در قم فراخوانی ارائه شد و صاحبان این خودروها جهت حضور در همایش اعلام آمادگی کردند.

صالحی بیان کرد: این همایش که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد؛ برای اولین بار در ورزشگاه یادگار امام(ره) میزبان خودروهای کلاسیک و اسپرت بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم برنامه ها را منسجم تر از طریق این خودروهای کلاسیک و اسپرت و به دنبال آن مسابقات رالی نقشه خوانی را نیز در قم برگزار کنیم.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان قم اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش، شناسایی صاحبان خودروهای کلاسیک و اسپرت و ساماندهی در مسابقات است.

وی گفت: یکی از برنامه‌های آینده حضور خودروها در قالب مسابقات رالی خانوادگی است، در گذشته همایش های نامنظمی از حضور خودروهای اسپرت و کلاسیک در گوشه کنار استان بدون هماهنگی با مسئولان انجام می شد.

صالحی بیان کرد: در حال حاضر این گونه همایش ها زیر نظر هیات موتورسواری و اتومبیل رانی به صورت منسجم و هماهنگ انجام می شود تا بتوانیم این همایش ها را از حالت خیابانی، نامنظم ‌و پراکنده به سمت ورزشی هدایت کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه چهارشنبه نشست عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان و کارآفرینان استان سمنان به میزبانی سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان آغاز به کار کرد.

در این برنامه معاون صنایع عمومی وزارت صمت، معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، گلی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و یادگار احمدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز حضور دارند.

قرار است در این نشست درباره مشکلات سرمایه گذاری در استان سمنان به خصوص تأمین آب اظهار نظر شود.

این خبر کامل می‌شود.

کد خبر 6081503

دیگر خبرها

  • سخنگوی هیات رئیسه مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته‌ است
  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا ۲ اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا دوم اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد
  • ◄ اولین پیش نشست همایش بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران برگزار می شود