Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: فردا تقابل تیمی است که می‌خواهد قهرمان شود با تیمی که نمی‌خواهد سقوط کند، اما ما باید این سه امتیاز را که از نان شب هم واجب‌تر است را بگیریم.
به گزارش صدای ایران از خبر ورزشی، علیرضا مرزبان، درخصوص تقابل تیم نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس که فردا برگزار می‌شود، گفت: پرسپولیس تیمی است که ۲ سال متوالی قهرمان ایران شده و به فینال آسیا صعود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مساله نشان دهنده این است که ما با یک تیم بسیار قوی بازی داریم. آن‌ها بازیکنان جدید و خوبی جذب کردند و فکر می‌کنم غیبت دو مدافع اصلی آن‌ها در بازی فردا معضل بزرگی برای آن‌ها نیست چرا که در تیم پرسپولیس بازیکنان بزرگی حضور دارند. بازی فردا تقابل تیمی است که می‌خواهد قهرمان شود با تیمی که نمی‌خواهد سقوط کند. ما باید موفق شویم فردا سه امتیاز را در مسجد سلیمان نگاه داریم چرا که این امتیاز از نان شب هم برای ما واجب‌تر است. 
وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان حل شده یا نه افزود: متاسفانه نه! مشکلات ما هنوز پابرجاست و چیزی حل نشده است. 
سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: پرسپولیس بازیکنان بزرگی جذب کرده، اما این بازیکنان هنوز نتوانستند با بازیکنان قبلی به خوبی هماهنگ شوند. از طرف دیگر ما هم چند بازیکن خوب گرفتیم که هنوز به هماهنگی لازم نرسیدند، اما فردا جدال خوبی از سوی دو تیم شاهد خواهیم بود. 
مرزبان درباره کیفیت زمین بازی فردا و تاثیری که روی عملکرد دو تیم می‌گذارد گفت: کیفیت زمین ما خراب است چرا که در مسجدسلیمان زمین شماره ۲ یا ۳ نداریم و ما مجبوریم که روی همین زمین که بازی می‌کنیم تمرین هم انجام دهیم و این موضوع کیفیت زمین را پایین آورده است، اما به هر حال ما تیمی هستیم که بازیکنان متحدی داریم که به همبستگی خیلی خوبی هم رسیده‌اند. خوشبختانه از نظر بدنی بازیکنان رشد خوبی دارند و امید داریم که بتوانیم فردا برنده از زمین بیرون بیایم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۹۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان در نشست خبری گفت: به تیم ترکمنستان بخاطر بازی خوبی که انجام داد تبریک بگویم. این تیم و سرمربی این دیم بسیار خوبی دارند. اما در ابتدا باید بگویم این زمین لذت فوتبال را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

وی افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد می‌کنند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند چون این چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چند تن از این بازیکنان که امروز بازی کردند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند گفت: آنهایی که جزو ٢٣ نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی ولی مسأله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود.

وی افزود: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند اما زمین هم برای آنها هم دردسر داشت. شاید آنها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ و پای خیلی از بازیکنان ما بخاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است. اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

کد خبر 6063187

دیگر خبرها

  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد
  • ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود
  • بیاتی: ترکمنستان نسبت به بازی رفت پیشرفت کرده بود/ حسینی می تواند فیکس تیم ملی شود
  • قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند
  • سرمربی کره جنوبی: فردا قطعا پیروز می‌شویم
  • مانچینی: چمن مصنوعی کار را سخت می‌کند
  • اندرسون: زمین‌های ازبکستان بسیار بهتر از ایران هستند