Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@21:24:08 GMT

یازدهمین نمایشگاه کتاب یزد پایان یافت

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۹۲۲۶

یازدهمین نمایشگاه کتاب یزد پایان یافت

یزد - ایرنا - یازدهمین نمایشگاه کتاب یزد که با مشارکت 410 ناشر و نمایندگی نشر، برای مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این استان جریان داشت، شامگاه جمعه پایان یافت.

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه 238 ناشر مستقل، 137 نمایندگی و 35 غرفه فروش متمرکز در قالب 322 غرفه محصولات فرهنگی خود را عرضه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای حمایت از علاقه مندان به کتابخوانی یک میلیارد و یکصد میلیون ریال بن تخفیف خرید کتاب در نظر گرفته شد و کتاب های عرضه شده در نمایشگاه با تخفیف 30 درصد عرضه شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد پیشتر تعداد عنوان کتاب های ارائه شده در نمایشگاه را 84 هزار و 300 عنوان اعلام کرد و گفته بود: برای حمایت از ناشران استان 50 غرفه برای این قشر در نظر گرفته شد و علاوه بر آن 20 غرفه محصول دیجیتال و هفت غرفه نیز برای مطبوعات محلی استان اختصاص یافته است.
مجید جوادیان زاده از برپایی 60 برنامه جنبی در طول یک هفته برگزاری نمایشگاه کتاب یزد خبر داد و تجلیل از برگزیدگان جشنواره یزد، تقدیر از بخش های فعال در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی در مناطق روستایی و عشایری، نقد و بررسی کتاب و برگزاری کارگاه های مختلف در ارتباط با مباحث حوزه کتاب را از این برنامه ها عنوان کرد.
یازدهمین نمایشگاه کتاب، مطبوعات محلی و رسانه های دیجیتال از 27 بهمن تا سوم اسفند ماه با شعار « یزد جهانی، شهر کتاب و دانایی» در محل دائمی نمایشگاه های استان دایر شد.
7532 / 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نمايشگاه كتاب يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات روستایی در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان تبریز از برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات و محصولات روستایی در این شهرستان خبر داد. 

یونس فاتح روز یکشنبه در نشست تخصصی برگزاری نمایشگاه عرضه تولیدات و محصولات روستایی با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای حمایت از مشاغل روستایی و اهمیت توجه به اقتصاد روستایی، نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی در تبریز برگزار می‌شود. 

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های روستایی از جمله فرآوری محصولات کشاورزی، بوم‌گردی، گردشگری، توسعه و ترویج لباس‌های سنتی و قومی و غذاهای بومی محلی برای ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود. 

وی در ادامه اذعان کرد: نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی بخش باسمنج از ۲۷ تا ۳۱ فروردین، بخش مرکزی از دوم تا هفتم اردیبهشت و بخش خسروشاه از نهم تا ۱۴ اردیبهشت در پارک باغشمال تبریز برپا می‌شود. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان تبریز، وی همچنین ادامه داد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، مسابقات اسب‌سواری و چوگان در پارک باغشمال تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده
  • برگزاری نمایشگاه تولیدات داخلی در پروان
  • کتاب در عصر رسانه‌ها
  • برگزاری یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران
  • یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران برگزار می‌شود
  • اعلام جزئیات یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران
  • گشایش نمایشگاه گل وگیاه در یزد
  • شکارسری با نقدهایش بر شعرهای شاعران به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات روستایی در تبریز