Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@21:08:40 GMT

انتقام هولناک بیمار از پزشک جراح بینی در تهران +عکس

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۹۲۴۸

انتقام هولناک بیمار از پزشک جراح بینی در تهران +عکس

رکنا: پزشک جراح وقتی ۸ سال قبل صورت یک بیمار تصادفی را عمل جراحی می‌کرد نمی‌دانست در دام یک اخاذ خواهد افتاد.

اواخر سال ۸۹ امدادگران اورژانس مرد جوانی را که در یک سانحه رانندگی از ناحیه صورت بشدت آسیب دیده بود برای معالجه به یکی از بیمارستان‌های تهران اعزام کرده و توسط یکی از پزشکان متخصص این بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از جراحی و معالجه مرد جوان به بهانه اینکه از نتیجه عمل جراحی راضی نیست شروع به ایجاد مزاحمت برای پزشک معالج خود کرد. وی با پیدا کردن شماره موبایل دکتر در تماس‌های مختلف ضمن تهدید وی شروع به اخاذی کرده و از دکتر ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان وجه نقد درخواست کرد. با اعلام شکایت پزشک و با تلاش‌های صورت گرفته این فرد دستگیر و به اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. متهم پس از دستگیری با ابراز ندامت و پشیمانی و درخواست عفو و گذشت از سوی متهم با رضایت دکتر معالج آزاد و پرونده مختومه شد.

اما پس از گذشت حدود ۸ سال از این پرونده، در ۱۵ بهمن امسال بار دیگر پزشک جراح به دادسرای جنایی تهران مراجعه و اعلام کرد که فردی ناشناس وی و خانواده‌اش را تهدید می‌کند و یک میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان پول درخواست کرده است.

با اعلام شکایت این پزشک جراح و پیگیری قضایی کارآگاهان این یگان وارد عمل شده و در بررسی‌های خود دریافتند این مرد اخاذ همان متهم قبلی است.

مدتی بعد متهم در تماس با پزشک تهدید کرد که در صورت نپرداختن پول درخواستی به همسر و فرزندان وی آسیب خواهد رساند. بدین ترتیب با پیگیری‌های پزشک جراح و همکاری کارآگاهان اداره ۱۶ پلیس آگاهی پایتخت، این متهم در یک سفره خانه واقع در نیاوران شناسایی و دستگیر شد.

متهم در بازجویی‌ها گفت: سال‌ها قبل سوار بر خودروی سمندم در حال رانندگی بودم که ناگهان به خاطر سرعت بالا تعادلم را از دست دادم و به داخل دره سقوط کردم. گونه و بینی‌ام بشدت مجروح شد. آن زمان ۵ میلیون تومان پول هزینه جراحی دادم. اما جای عمل جراحی کاملاً روی صورتم مانده و برای همین به سراغ دکتر جراحم رفتم تا آثار زخم را ترمیم کند، اما او مدام به من وعده می‌داد. تا اینکه عصبانی شدم و شروع به تهدید کردم او هم از من شکایت کرد. در مرحله نخست ایشان رضایت داد. اما بعد از چند سال با توجه به اینکه وضعیت مالی بدی داشتم دوباره شروع به تهدید و اخاذی کردم.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت، در تشریح این خبر گفت: متهم که فردی ۴۲ ساله است، معتاد به مصرف مشروبات الکلی و موادمخدر صنعتی است و شرایط روحی و روانی مناسبی ندارد. همچنین از مخفیگاه این متهم مواد مخدر (شیشه) و مشروبات الکلی کشف شده است و متهم به دستور بازپرس شعبه ۱۰ بازپرسی دادسرای جنایی تهران برای انجام آزمون‌های روانی و همچنین انجام تست‌های اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی، در اختیار کارآگاهان اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: عمل جراحی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری زنی موادفروش در شمال پایتخت خبر داد و گفت: متهم ۶ کیلو تریاک را در بدنه موتورسیکلت برقی مخفی کرده بود.

فارس در خبری نوشت:سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات خبر دستگیری یک زن توزیع‌کننده مواد مخدر گفت: چندی پیش ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت که زنی مواد فروش به نام «سارا» با یک دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجائی و توزیع مواد مخدر می‌کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی مواد مخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، ۶ کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

دیگر خبرها

  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت به همت پزشک فارسی + فیلم
  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت توسط پزشک خیر اندیش
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • پزشک قلابی در خاتم یزد دستگیر شد
  • قتل مادر در اثر بدگویی‌های پدر معتاد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • خارج کردن توده ۱۸ کیلوگرمی از شکم بانوی ۳۶ ساله
  • خارج کردن توده ۱۸ کیلویی از شکم بانوی بهشهری
  • دستگیری قاتلان اجاره‌ای