Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی نوری با اشاره به پرداخت مرحله دوم یارانه احزاب تا پایان سال گفت: یارانه سال ۹۷ همان ۲ میلیارد تومان تعیین شده است که هنوز دریافت نشده است و اگر در اسفند هم دریافت نشود به خزانه دولت بازمی گردد.

«محمد جواد محمدی نوری» در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری شبستان با اشاره به آخرین جلسه خانه احزاب درباره محتوای این جلسه گفت: پیگیری یارانه سال 97 از دستورات این جلسه این هفنه بود قرار شد تا با نمایندگان در روزهای آتی مذاکراتی در این زمینه صورت بگیرد که ظاهرا شنیده شده است که بخشی از منابع هم به صورت محدود به خانه احزاب در حال تخصیص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازرس خانه احزاب با اشاره به اینکه ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان از مرحله اول یارانه احزاب پرداخت شده است، گفت: این مبلغ از مبلغ کل یارانه احزاب یعنی 20 میلیون تومان است. قرار است در مرحله دوم 12 میلیون 400 یارانه به احزاب تعلق گیرد که با کسر حق عضویت احزاب از این مبلغ الباقی به حساب آنها واریز می شود.

 

محمدی نوری اظهار کرد: سقف مصوبه یارانه احزاب 20 میلیون تومان مشخص شده است و مرحله دوم پرداخت یارانه احزاب توسط خانه احزاب تا پایان سال پرداخت می شود. پرداخت یارانه به احزاب با اعمال نظارت از سوی بازرسان خانه احزاب صورت می گیرد و تاکنون هیچ مشکلی در این مسیر ایجاد نشده است و هنوز برخی از احزاب بر اساس لیست تعیین شده وزارت کشور برای دریافت یارانه خود اقدامی نکرده اند.

 

وی در مورد یارانه سال ۹۸ یادآور شد: کواکبیان این موضوع را پیگیری کرد و در لایحه بودجه سال 98 این موضوع به سرانجام نرسید تا در مورد پرداخت یارانه احزاب تصمیمی گرفته شود.

 

بازرس خانه احزاب اظهار کرد: در ساختاری که بسیاری از موسسات موازی فرهنگی و موسسات خلق الساعه بودجه  میگیرند جای کمک به 100 حزبی که در راستای توسعه سیاسی کشور گام بر می دارند خالی است و این بی انصافی است که به عنوان فرض به بنیاد فلان  7 میلیارد کمک کنیم که در هیچ جا منفعتی برای کشور ندارد و به 100 حزب 2 میلیارد تعلق بگیرد.

 

محمدی نوری گفت: احزاب می تواند در توسعه سیاسی کشور  و ایجاد امیدواری در فضای اجتماعی و سیاسی کشور تاثیر گذار باشند و گروههای اجتماعی زیادی را دور یکدیگر جمع کنند.

 

وی ادامه داد: یارانه سال 97 همان 2 میلیارد تومان تعیین شده که هنوز دریافت نشده است و اگر در اسفند هم دریافت نشود به خزانه دولت بازمی گردد. واقعا عجیب است در ساختار خانه احزاب که همگی از مسئولان نظام در دولتهای گذشته بودند تعاملات آنها با دولت در مورد بودجه پاسخ داده نمی شود.

 

محمدی نوری گفت: در مورد بودجه سال 98 هم کواکبیان در مورد یارانه احزاب در لایحه بودجه سال 98 مسرانه پیگیری می کند اما هنوز به نتیجه ای نرسیدیم./

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری اصفهان اردبیل آیت الله مومن مجلس خبرگزاری شبستان جشنواره قرآنی مساجد سال ۹۷ احزاب یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات یارانه‌ها در بودجه سال ۱۴۰۳

دریافت 23 MB کد خبر 6079768

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سود سهام عدالت در این تاریخ واریز می‌شود
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • وزن یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۳
  • چشم‌انتظاری سهامداران عدالت برای دریافت مرحله سوم سود/ چرا واریز سود سهام عدالت سه‌مرحله‌ای شد؟
  • جزییات یارانه‌ها در بودجه سال ۱۴۰۳
  • پرداخت ۲۰۰همت به یارانه آردو نان طی امسال در بودجه ۱۴۰۳
  • امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد/ از صاحبخانه‌های بی‌انصاف مالیات دریافت می‌شود