Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شینهوا‏، اوو مورالس، رئیس‌جمهور بولیوی، با انتشار پیامی در حساب رسمی خود در توئیتر نوشت: «ما انتظار داریم تعمقی جدی در قبال حیات و انسانیت صورت بگیرد‎؛ هرگونه مداخله تنها به جنگ منجر خواهد شد. صلح بدون عدالت اجتماعی و بدون احترام به حاکمیت ملی مردم محقق نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مورالس در پیام دیگری در توئیتر هشدار داد کمک‌های آمریکا به ونزوئلا یک «اسب تروا» و وسیله‌ای برای تهاجم و تحریک به جنگ است.

وی نوشت: «برادران ما در آمریکای لاتین نباید در کودتای نظامی همدست باشند. دفاع از ونزوئلا، دفاع از استقلال و حاکمیت آمریکای لاتین است.»

آمریکا و دیگر کشور‌های منطقه در هماهنگی با مخالفان ونزوئلا از برنامه‌های خود برای رساندن کمک‌های بشردوستانه به ونزوئلا در روز شنبه خبر داده‌اند.

دولت ونزوئلا به رهبری نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور قانونی این کشور مرز ونزوئلا با برزیل را بسته است و ارتباطات هوایی و دریایی را با جزایر آروبا‏، بونایر و کوراکائو که بخشی از پادشاهی هلند هستند به حالت تعلیق درآورده است.

دولت ونزوئلا همچنین سه پل مرزی با کلمبیا را نیز بسته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا ونزوئلا آمریکای لاتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: اسرائیل و اوکراین برای دفاع از خودشان به ما وابسته‌اند

رئیس‌جمهور آمریکا در یادداشتی در روزنامه وال‌استریت‌ژورنال مدعی شده با آنکه اسرائیل و اوکراین قادر به دفاع از خود هستند، اما برای انجام این کار به کمک‌های ایالات متحده وابسته‌اند.

جو بایدن در ادامه با بیان این ادعا که ایران و روسیه خواستار نابودی اسرائیل و اوکراین هستند نوشته است: «ما نباید هیچ یک از این پیامد‌ها را بپذیریم.»

بایدن در این مقاله با بیان اینکه «الان وقت تنها گذاشتن دوستانمان نیست» از مجلس نمایندگان آمریکا خواست طرح اضطراری امنیت ملی برای کمک به اوکراین و اسرائیل را به تصویب برساند. 

رئیس‌جمهور آمریکا نوشته است: «با آنکه هر دو کشور قادرند از حاکمیت خودشان دفاع کنند آنها برای انجام این کار به کمک آمریکا از جمله سلاح‌های آمریکایی وابسته‌اند.»

وی اضافه کرده است: «هم اوکراین و هم اسرائیل از سوی دشمنانی که به دنبال نابود کردن آنها هستند هدف حملاتی آشکار قرار گرفته‌اند.»

بایدن در ادامه ادعای خود نوشته است: «پوتین می‌خواهد مردم اوکراین را تحت انقیاد خود آورد و این کشور را به بخشی از یک امپراطوری روسیه‌ای جدید تبدیل کند. حکومت ایران هم خواستار نابود کردن اسرائیل برای همیشه است.»

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • بایدن: اسرائیل و اوکراین برای دفاع از خودشان به ما وابسته‌اند
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • ونزوئلا سفارتش در اکوادور را تعطیل کرد
  • اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • رئیس جمهور ونزوئلا: تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می افتد
  • حمید دباشی، استاد دانشگاه کلمبیا: اعراب، ایرانیان، مسلمانان، مردم آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین موجودیت واقعی برای فیلسوفان اروپایی ندارند/ نگاهی به فیلسوف برجسته‌ی اروپایی یورگن ‌هابرماس بیندازید که از کشتار فلسطینیان توسط اسرائیل حمایت کرد