Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای ارتش سوریه مواضع گروه تروریستی جبهة النصره در استان ادلب را موشک‌باران کردند.به گزارش بلاغ، نیروهای ارتش سوریه  مقرها و مراکز فرماندهی گروه تروریستی جبهة النصره در نواحی شرقی شهر سراقب در حومه جنوب‌شرقی استان ادلب را هدف حملات موشکی خود قرار دادند که این موشک‌ها با دقت به اهداف اصابت کرد.

در همین حال، سه نظامی ارتش ترکیه و سه عنصر گروه مسلح موسوم به ارتش آزاد سوریه در جریان انفجار یک دستگاه خودرو در منطقه الغندوره در جنوب‌غربی شهر جرابلس در حومه شمال شرقی حلب کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همزمان گروه مسلح موسوم به "اتاق عملیات خشم زیتون" مسئولیت انفجار دیروز دستگاه خودروی بمبگذاری‌شده در نزدیکی بیمارستان دیرسم در شهر عفرین در حومه شمال‌غربی حلب را به‌عهده گرفت و اعلام کرد که این انفجار منجر به کشته شدن 25 عنصر مسلح گروه جیش الحر شد  و حدود 36 نفر دیگر از جمله چهار نظامی ترکیه نیز زخمی شدند.

همزمان یکی از مسئولان نظامی واحدهای کرد سوری به‌نام اورکیش به‌همراه 16 عنصر مسلح دیگر بعد از سرقت 20 هزار دلار و فرار به خاک عراق از طریق گذرگاهی غیرقانونی در نزدیکی شهرک الیعریبه در حومه شرقی الحسکه سوریه، از این واحدها جدا شد.

انتهای پیام/*

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به برکت مردم و نظامیان ما پرچمدار ظلم‌ستیزی در جهان شده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» پیش از ظهر چهارشنبه در رژه نیروهای مسلح مستقر در استان فارس در مراسم گرامیداشت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی، ابتدا به بیان ارزش‌های والای این نهاد نظامی پرداخت و گفت: ما سال‌ها است که از عظمت و اقتدار نظام و نیروهای نظامی و مردم سخن می‌گوئیم در حالی که جهانیان در عملیات «وعده صادق» این اقتدار و عظمت را با چشم خود نظاره‌گر بودند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: عملیات وعده صادق حاصل همدلی مردم و مسؤولان و همافزایی قوای نظامی ما بود و این عملیات رژیم کودک‌کش و ظالم صهیونیستی را یک گام به نابودی نزدیک‌تر و پایه‌های سست این رژیم غاصب را متزلزل‌تر کرد.

امام جمعه شیراز مزیت بزرگ ارتش را در وفاداری این نهاد به باورهای معنوی و اصول و مبانی دینی دانست و گفت: امام راحل به خاطر همین روحیه ارتش یعنی وفاداری به کشور و اسلام بود که همواره در برابر تفرقه‌افکنی برخی دشمنان و فتنه‌گران و منافقان، حامی ارتش بودند.

آیت الله دژکام افزود: رابطه مردم و و ارتش دوطرفه است و اگر ارتش به سربازی نظام و اطاعت از رهبری و جان‌فدایی برای مردم افتخار می‌کند از آن طرف مردم ما هم به این نهاد نظامی افتخار می‌کنند.

وی در پایان گفت: البته امروز تمام آزادگان جهان به پرچم پرافتخار ایران و مردم و نظامیان ما افتخار می‌کنند زیرا پرچم آزادگی و عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی را برافراشته است.

کد خبر 6080881

دیگر خبرها

  • حادثه عجیب در پایگاه نیتسانیم رژیم صهیونیستی
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • فرمانده ارتش اشغالگر: به رفح حمله می‌کنیم
  • گسترش تبادل آتش میان اسرائیل و حزب‌ا...
  • لحظه اصابت پهپادهای انتحاری حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل+ فیلم/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • ایران به برکت مردم و نظامیان ما پرچمدار ظلم‌ستیزی در جهان شده است
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست
  • شبه‌نظامیان مستقر در افغانستان منافع اقتصادی پاکستان را هدف گرفته است