Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس همتی بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر درباره فعالیت‌های اخیرش به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر مشغول بازی در نمایش «سلول» به کارگردانی محسن زرآبادی‌پور هستم که در این نمایش در نقش «اکبرقاتل» ایفای نقش می‌کنم. این کاراکتر در بین نقش‌هایی که تا امروز بازی کرده‌ام نسبت به من از همه دورتر و متفاوت‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: «اکبرقاتل» یک قاچاقچی اسلحه و ساقی مواد مخدر است که علاقه بسیاری به بهروز وثوقی بازیگر قدیمی سینمای قبل از انقلاب دارد. برای ایفای این نقش خیلی تمرین داشتم و خوشحالم که با گریمی متفاوت نقش یک شخصیت جذاب را ایفا می‌کنم. این اثر نمایشی تا ۱۰ اسفند ماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ در تماشاخانه مهرگان روی صحنه خواهد بود.

این کارگردان تئاتر که قرار بود مجددا نمایش «مزا مزا» را در تماشاخانه نوفل لوشاتو اجرا کند در این باره، توضیح داد: متاسفانه نمایشی که در ماه صفر اجرای عمومی شده بود، اجازه اجرا در ماه‌های عادی سال را پیدا نکرد و بنا به درخواست مدیرکل هنرهای نمایشی نمایش را مجددا به صحنه نبردم. با وجودی که حمید علی‌نژاد تهیه‌کننده نمایش همه اقدامات لازم برای اجرای نمایش در عمارت نوفل لوشاتو را تدارک دیده بود اما من به نظر شهرام کرمی حرمت گذاشتم و به دلیل ارادتی که گروه نسبت به وی داست به درخواستش لبیک گفتم و پذیرفتم که نمایش را مجددا اجرا نکنم.

همتی درباره چاپ نمایشنامه «مزا مزا» گفت: خوشبختانه از طرف نشر نیستان پیشنهاد چاپ این نمایشنامه به من شد و با وجودی که اصلا فکرش را هم نمی کردم که این متن چاپ شود اما با پیگیری ناشر محترم این اتفاق رخ داد و در حال حاضر نمایشنامه «مزا مزا» در مرکز پخش ققنوس آماده پخش است.

وی در پایان درباره دیگر فعالیت‌هایش عنوان کرد: در راستای نگاه انتقادی که در ۲ اثر اخیرم «فیش آباد» و «مزا مزا» به شرایط فعلی جامعه و عدالت اجتماعی داشتم نمایشنامه «تمساح» را به رشته تحریر درآوردم که این سه گانه را تکمیل می‌کند. خلاصه طرح اثر را برای اجرا در سال ۹۸ به تئاتر شهر ارایه داده‌ام. من تمام شرایطی را که برای اجرا در تئاتر شهر لازم است از جمله اجرای نمایشی پرفروش و پرمخاطب و همچنین گذشتن ۲ سال از اجرای قبلی در این مجموعه، دارا هستم بنابراین احتمال اینکه «تمساح» برای اجرا در تالار چهارسو پذیرفته نشود کم است.

کد خبر 4547905 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر شهر تئاتر ایران خانه نمایش مهرگان سیروس همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، نمایش یاخته به نویسندگی مهدی سیم ریز و کارگردانی میثم نویریان از 5 الی 25 اردیبهشت ماه، ساعت 30/19 در تماشاخانه مهر به روی صحنه می رود. نمایش یاخته، نمایشی کمدی اجتماعی است که منتخب هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی می باشد که روایت گر داستان زوج جوانی است که به تهران مهاجرت کرده و باید به روشی غیر معمول صاحب فرزند شوند، که در این بین ایمیلی از مدیر برنامه‌های لئوناردو دی‌کاپریو دریافت می‌کنند.

 او پیشنهاد داده است که در این نمایش بازیگرانی (به ترتیب الفبا) همچون: تکتم اخجوانی، مرضیه آقاسی، رافق ایرجی، هدیه داوودوندی، آرزو شیخی و محمد محسن شفیعی به ایفای نقش پرداخته و سایر عوامل عبارتند از: مشاور هنری: یزدان کاظمی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: میلاد نظیفی، دستیاران کارگردان: سید مجتبی حجازی، سیده نجمه چلنگر، امیرحسین ارقبایی، روابط عمومی: مریم حضرتی، مشاور رسانه ای: محمد جواد عبدی، طراح صحنه: میثم نویریان، طراح لباس: محبوبه سلطانی، موسیقی: امیر صادقین، طراح گریم: سمیه ارقبایی، طراح پوستر: سروش حیدری، طراح نور: صمد خانی، مدیر صحنه: امیر میرزائی، مدیر اجرایی: هانیه جعفری.علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط این نمایش به سایت تیوال مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • اجرای ۳ اثر متفاوت در پردیس تئاتر شهرزاد
  • اردیبهشتِ تئاتر شهرزاد با سه نمایش متفاوت
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت
  • اجرای نمایش «جنگ و صلح» در جشنواره تئاتر «مونو دراما» تونس