Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه و سعیده فهیم مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه در فرودگاه از ابتکار استقبال کردند.
حضور در نشست جوامع محلی در طرح بازآموزی تاب آوری در شهر کوزران، بازدید از اورژانس اجتماعی، خانه امن و بند نسوان و سرکشی از یک خانواده ایثارگر و معلول و شرکت در جلسه طرح ملی گفت و گوی خانواده از جمله برنامه های سفر ابتکار به کرمانشاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون رییس جمهوری همچنین بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان در سرسرای شهدای دولت استانداری شرکت خواهد کرد و در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه نیز حضور خواهد یافت.
معصومه ابتکار، معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده قرار بود 29 دی ماه به کرمانشاه سفر کند اما به دلیل شرایط نامناسب آب و هوایی این سفر لغو شد.
3033/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 خانواده رییس جمهوری شورای اداری معاون سیاسی امنیتی معصومه ابتکار 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی شدن طرح همساز برای نوهمسران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش بانوان استان سمنان گفت: «فروش مجازی» مسیری روشن برای توسعه بازاریابی و اکتفا نکردن به بازار‌های سنتی است.

خزعلی ضمن تشریح گوشه‌ای از سیاست‌های حمایتی دولت در حوزه بانوان افزود: بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌ها باید در سال جاری و با توجه به شعار سال به صورت وسیع و عینی، عملیاتی شود.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال یادآور شد: از آنجا که امسال با عنوان سال "جهش تولید و مشارکت مردمی" نامگذاری شد، شایسته است تا بسیاری از درخواست‌ها به ویژه نیاز‌هایی که در راستای تولید و سازندگی است با سرعت بیشتر پیگیری شود.

خزعلی به اقدامات دولت در زمینه حمایت‌های مالی و آموزشی از بانوان کارجو و کارآفرین و رساندن تولیدات آنان به بازار، اشاره کرد و افزود: این اتفاق با حمایت دولت و در قالب تسهیلات دولتی رقم خورد و شرط قرارداد این طرح، ماندن کارآفرین به مدت ۴ سال در کنار بانوان کارجو تا به ثمر رساندن کار آنها می‌باشد.

وی با اشاره به ایجاد صندوق ضمانت بانکی در کشور گفت: در همین زمینه همه بانک‌ها مکلف شدند تا این ضمانت‌ها را بپذیرند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص بازنگری طرح توجه به حجم مسئولیت زنان هیات علمی، گفت: طبق مصوبه‌ای که در شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال نهایی شدن است، مقرر شد به صورت ویژه به این مساله و مسئولیت‌های خانوادگی در ترفیع و ارتقا توجه شود و با نگاه عدالت جنسیتی این آیین نامه تدوین گردد.

وی در خصوص تسهیلات اشتغالزایی برای بانوان به ویژه بانوان سرپرست، خانوار گفت: این تسهیلات اگر کلان باشد اغلب، همراه با تنفس است و در دو سال گذشته ۸۰ درصد به بانوان اختصاص داده شد و ۲ درصد از بیکاری بانوان کاسته شده است.

خزعلی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم موضوع انعطاف شغلی بانوان و دغدغه مادران شاغل، می‌باشد، بیان کرد: توجه به این مساله مهم در دستور کار دولت است و موضوع مهدکودک‌ها قبلا مصوب شده و اگر در جایی این قانون، عملیاتی نشده، خلاف است و در مراکز فاقد مهدکودک، باید اتاق مادر و کودک دایر شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص اقدامات صورت گرفته در بحث راه اندازی محصولات کارآفرینی و جایگاه فروش محصولات خانگی، گفت: فروش مجازی تولیدات بانوان برقرار دادی که با پلتفرم «کسبینو» بسته شده مسیری روشن برای توسعه و اکتفا نکردن به بازار‌های سنتی است و در زمینه فروش بین المللی محصولات اقداماتی در دستور کار است.

خزعلی این را هم گفت که در زمینه حمایت از بانوان خانه دار برای نخستین بار در این دولت بیمه زنان خانه دار، عملیاتی و در سطح روستا‌ها اجرا شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تکریم امر حجاب و زیست عفیفانه و حمایت از لباس محفوظ و استانداردِ حجاب، گفت: پشتیبانی از این طرح در برنامه دولت است و در تهران اماکنی به این منظور افتتاح می‌شود و در استان سمنان از این موضوع حمایت خواهیم کرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: به منظور حمایت از زنان بدسرپرست و مقابله با بلای خانمان سوز اعتیاد، برنامه‌هایی با همراهی مدیر کل بانوان در استان پیگیری می‌شود.

خزعلی افزود: یکی از طرح‌هایی که در استان سمنان و قم اجرا شده است، طرح "همساز" برای نوهمسران و قراردادن مشاوران خانواده به صورت رایگان از روز اول زندگی برای زوج‌های جوان می‌باشد.

وی همچنین گفت: امر واسطه گری ازدواج از موضوعات مهمی است که از آن حمایت می‌شود و در بحث جلوگیری از سقط جنین نیز برنامه‌هایی در دست اجراست و گروه‌هایی در هر دو موضوع مشغول فعالیت هستند.

معاون رئیس‌جمهور افزود: اعتباراتی برای اعطای تسهیلات مشاغل خانگی به بانوان، زنان بدسرپرست و باز ماندگان از تحصیل مصوب شده که اجرایی شدن آن نیازمند مشارکت همگانی است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • پیگیری انعطاف شغلی بانوان و مادران شاغل مدنظر دولت سیزدهم است
  • اجرایی شدن طرح همساز برای نوهمسران
  • بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم