Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: متاسفانه وضعیت بودجه دانشگاه‌ها اصلا مناسب نبوده و بخش فرهنگی بیشترین ضرر را داشته است. مجید سرسنگی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به مشکلات بودجه دانشگاه‌ها در سال جاری گفت: کشور امسال در وضعیت خاص اقتصادی قرار داشت و همین باعث کاهش بودجه دانشگاه‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: وقتی که بودجه کاهش پیدا می‌کند طبیعتا دانشگاه هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد و بخش فرهنگی بیشترین ضرر را دارد، چرا که مسئولان دانشگاه نمی‌توانند از غذا و خوابگاه دانشجویان کم کنند به همین دلیل بخشی از بودجه فرهنگی در حوزه‌های دیگر هزینه می‌شود.

سرسنگی اضافه کرد: با وجود مشکلات بودجه‌ای در سال جاری بیش از ۵۰۰ برنامه عملی در حوزه انجمن‌های علمی برگزار کردیم و توانستیم کار‌های زیربنایی خوبی را آغاز کنیم که امیدواریم در سال‌های آتی نتیجه داشته باشد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز بخش زیادی از بودجه دانشگاه در سال ۹۷ اختصاص داده نشده و همین باعث ایجاد مشکلاتی در کار‌های اجرایی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرسنگی دانشگاه تهران بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، شاخص هم‌وزن امروز با ۳۷۹ واحد افزایش به ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحد و شاخص قیمت با ۲۱۲ واحد افزایش به ۴۰۵ هزار و ۴۷۲ واحد رسید.

معامله‌گران در روز جاری در بورس تهران نزدیک به ۵ میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال با انجام ۱۷۶ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فملی، فولاد، فارس، شپنا، شستا و نوری بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۲ واحد رشد، به ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۸۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دادوستد مالکیت نزدیک به سه میلیارد و ۹۳۵ میلیون سهم و اوراق بود.

نمادهای شگویا، هرمز، خاور و وسپهر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • تهران بیشترین تعداد چند قلوزایی را در کشور دارد
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • اما و اگرها برای جامع‌ترین فرهنگ زبان فارسی