Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@11:53:56 GMT

افزایش قیمت شیرینی برای عید ۹۸ منتفی شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۹۷۲۶

علی بهره‌مند رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی، قنادی در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: قنادان مواد اولیه مورد نیاز خود را از بازار آزاد تهیه می کنند با این حال کمبودی از حیث تامین نیاز بازار شب عید وجود ندارند.

وی در ادامه درباره قیمت‌ شیرینی های پرمصرف در بازار گفت: هر کیلو شیرینی‌ تَر ۲۶ هزار، دانمارکی (گل محمدی) ۲۱ هزار،  زبان ۲۱ هزار و ۵۰۰، پاپیونی ۲۱ هزار و ۵۰۰،  برنجی ۲۱ هزار و ۵۰۰ و کیک یزدی ۱۵ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهره‌مند در ادامه تاکید کرد: به همه واحد‌ها ابلاغ کرده ایم که حق هیچ گونه افزایش قیمتی را به بهانه شب عید ندارند. شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با تلفن ۱۲۴ و یا اتحادیه تماس بگیرند.

رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی و قنادی اظهار کرد: در سراسر کشور تمام قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌ها تحت نظارت و بازرسی بهداشتی و قیمتی مستمر سازمان تعزیرات، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بازرگانی، اصناف کشور و اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان  قرار دارند.

به گفته بهره مند، علی رغم بالارفتن نرخ مواد اولیه شیرینی جات، در پایان سال افزایش قیمتی برای شیرینی نداریم.

وی در پایان  گفت: تمامی همکاران ما موظف به رعایت نرخ اتحادیه هستند و بازرسان بر اجرای نرخ‌نامه نظارت می‌کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا چند دلار شد؟

قیمت طلا امروز چهارشنبه (۱۷ آوریل) ثابت ماند زیرا تقاضا برای طلا در بحبوحه تنش‌های خاورمیانه تا حدی فشار ناشی از بازدهی بالاتر خزانه داری آمریکا را جبران کرد.

به گزارش ایسنا، بهای هر اونس طلا به ۲۳۸۳ دلار و ۲۹ سنت رسید و هر اونس طلای آمریکا با ۰.۳ درصد کاهش به ۲۳۹۹ دلار و ۶۰ سنت رسید.

معیار بازدهی خزانه‌داری ۱۰ ساله ایالات‌متحده در نزدیکی بالاترین رقم پنج ماهه جلسه قبل در نوسان بود زیرا بازارها ارزیابی کردند که فدرال رزرو چقدر سریع ممکن است برای کاهش نرخ بهره در سال جاری حرکت کند.

مقامات ارشد بانک مرکزی ایالات‌متحده از جمله جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، از ارائه هرگونه گزارش در مورد زمان کاهش نرخ بهره اجتناب کردند و اعلام کردند که سیاست پولی باید برای مدت طولانی‌تری محدودکننده باشد. نرخ‌های بهره بالاتر جذابیت نگهداری طلای بدون بازده را کاهش می‌دهد.

باریک گلد، معدنچی کانادایی گزارش داد که تولید اولیه طلا در سه ماهه اول کمتر از حد انتظار بوده است. بورس آتی شانگهای محدوده معاملات و نسبت حاشیه برخی از قراردادهای آتی فلزات از جمله مس و طلا را افزایش خواهد داد.

طبق گزارش رویترز، صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد که اقتصاد جهانی برای یک سال دیگر با رشد آهسته اما ثابت در نظر گرفته شده است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای نقره با ۰.۳ درصد افزایش به ۲۸.۱۷ دلار در هر اونس رسید، پلاتین با ۰.۴ درصد کاهش به ۹۵۲.۹۳ دلار رسید و پالادیوم ۰.۳ درصد افزایش یافت و به ۱۰۱۷ دلار و ۲۵ سنت رسید.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • قیمت طلا چند دلار شد؟
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • دولت به جای مداخله قیمتی در بازار ارز مداخله مقداری کند
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • قیمت بیت‌کوین دوباره سقوط کرد / آخرین وضعیت بازار رمزارزها
  • بازار رمزارز‌ها / پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
  • کرایه حمل کالا درون شهری در انتظار دستور جدید
  • ریزش بیت‌ کوین ادامه دارد؟