Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، با پایان رقابتهای انتخابی کاراته رده های نوجوانان، جوانان و امید پسران برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا مشخص شدند.

سهیل میدان‌رو در وزن منهای‌70 کیلوگرم رده سنی نوجوانان و باربد صداقت در وزن منهای84 کیلوگرم رده سنی امید دو کاراته‌باز استان آذربایجان‌غربی هستند که به اردو دعوت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میدان‌رو و صداقت از روز چهارشنبه در اولین اردوی تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال آسیا که 6 تا 8 اردیبهشت ماه در کوتاکینبالا مالزی برگزار می شود، حضور دارند.

 

نویسنده: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام لیست تیم ملی بر اساس برنامه این تیم ۴۰ بازیکن منتخب از سراسر کشور در لیست اعلام شده حضور دارند و باید طی روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین خود را در محل اردو به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

۴ بازیکن تیم جوانان و امید بعثت به اسامی شایان حسنی، حمیدرضا زارعی، ارشیا امیریان و محمد زارعی به اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۲۰ سال کشور فرا خوانده شدند.

قابل ذکر ۴ بازیکن باشگاه بعثت فصل گذشته در لیگ برتر امید، لیگ دسته اول جوانان و همچنین به همراه تیم بزرگسالان باشگاه در لیگ دسته دوم حضور داشتند.

کد خبر 6080435

دیگر خبرها

  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • معرفی افراد برتر در مسابقات کاراته قهرمانی پسران کشور
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • سهم سی درصدی والیبال آذربایجان غربی از اردوی تیم ملی
  • دعوت از یازده بازیکن آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی والیبال
  • یزد، میزبان سومین اردوی تیم والیبال پسران نوجوان