Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام باستین گفت: دختران کودک و نوجوان مقاطع تحصیلی دبستان و متوسطه اول در قالب ویژه برنامه«دیوار به دیوار خدا ۴» در کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(ع) معتکف می شوند.

حجت الاسلام «عبدالرسول باستین»، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام زین العابدین(ع) محله نایبند جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس عنوان کرد: در آستانه ایام البیض، فراخوان نام نویسی از دانش آموزان دختر مقاطع تحصیلی دبستان و متوسطه اول(کودک و نوجوان) جهت شرکت در آیین معنوی تربیتی «اعتکاف» در کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(ع) اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ثبت نام از دانش آموزان علاقه مند از یکم اسفند ماه جاری آغاز شده است، افزود: دختران کودک و نوجوان تا 20 اسفند فرصت دارند برای شرکت در آیین معنوی تربیتی اعتکاف مسجد امام زین العابدین(ع) به کانون فرهنگی هنری مسجد مراجعه کنند و یا با شماره تلفن  09179373976 تماس بگیرند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(ع) محله نایبند جنوبی بندرعباس ارائه یک قطعه عکس، کپی شناسنامه و واریز 600هزار ریال به حساب مسجد را از شرایط ثبت نام در این آیین برشمرد و عنوان کرد: علاقه مندان برای نام نویسی می توانند به آدرس بندرعباس- بلوارچمران- کوچه چمران 14 مسجد امام زین العابدین (ع)نایبند جنوبی مراجعه نمایند.

 

وی برپایی کارگاه های آموزشی را از برنامه های جنبی این آیین برشمرد و گفت: نماز، خانواده، شهدا و قرآن از موضوعات کارگاه های آموزشی ویژه برنامه «دیوار به دیوار خدا 4» است.

 

باستین، برپایی کارگاه مهارت آموزی سجاده سازی، نمایش فیلم، انجام بازی با هدف آموزش کارجمعی را از دیگر بخش های ویژه برنامه «دیوار به دیوار خدا 4» ذکر کرد.

 

 وی یادآور شد: این آیین به همت کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(ع) و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام زین العابدین (ع)و پایگاه مقاومت حدیث بسیج(خواهران) برگزار می شود.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان مساجد خبرگزاری شبستان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد بیانیه گام دوم انقلاب آذربایجان غربی اردبیل آموزش و پرورش مجلس ایام البیض اعتکاف کودک و نوجوان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ کارشناس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در پانزدهمین پویش ملی نذر قربانی در استان گفت: این اقلام با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم، خیّران برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهیه و بین نیازمندان اصفهانی توزیع شد.
حسام الدین تسلیمی افزود: در پانزدهمین مرحله توزیع گوشت قربانی، ۱۲۰۰ بسته گوشت به وزن یک کیلو و ۵۰۰ گرم را کانون‌های فرهنگی هنری در شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، مبارکه، چادگان فلاورجان و لنجان بین حانواده‌های نیازمندان توزیع می‌کنند.
وی گفت: از ابتدای این پویش تا کنون حدود۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • ایام اوقات فراغت با محوریت مسجد فرصت خودسازی است