Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار کرمانشاه از بانوان بخش کوزران در این شهرستان به عنوان فعال ترین بانوان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی نام برد و خواستار اختصاص تسهیلات ارزان قیمت برای افزایش کارگاه های آموزشی در این بخش شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ فضل الله رنجبر روز شنبه در نشست بازآموزی طرح تاب آوری و ارتقا توان افزاری جوامع محلی با حضور دکتر ابتکار معاون رییس جمهوری در امور بانوان و خانواده در بخشداری کوزران افزود: نشست های خوبی در این بخش در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در حال برگزاری است که نیازمند حمایت بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ارتقای توانمندی های بانوان در حوزه های مختلف را هدف اصلی این کارگاه های آموزشی دانست و گفت: باید تلاش کنیم مشابه این کارگاه ها را بیشتر برگزار کنیم.
فرماندار کرمانشاه در ادامه سخنان خود به جمعیت 17 هزار نفری این بخش نیز اشاره کرد و گفت: در این بخش مردم اهل سنت، اهل حق و اهل تشییع از سال های دور در کنار هم به صورت مسالمت آمیز زندگی می کنند.
رنجبر این بخش را یکی از مناطق کشاورزی و دامداری دانست و افزود: بانوان مشارکت خوبی در راستای فعالیت های کشاورزی و دامداری دارند که باید مورد حمایت قرار گیرند.
او به وقوع زلزله در این بخش نیز اشاره کرد و گفت: یک هزار و 500 واحد آسیب دیده ناشی از زلزله برای دریافت تسهیلات ثبت نام کردند که از این تعداد یک هزار و 150 پرونده قرارداد منعقد شد.
به گفته او، در دهه فجر امسال 600 واحد مسکونی تحویل مردم کوزران شد.
بازدید از اورژانس اجتماعی، خانه امن و بند نسوان و سرکشی از یک خانواده ایثارگر و معلول و شرکت در جلسه طرح ملی گفت و گوی خانواده از دیگر برنامه های سفر ابتکار به کرمانشاه است.
معاون رییس جمهوری همچنین بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان در سرسرای شهدای دولت استانداری شرکت خواهد کرد و در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه نیز حضور خواهد یافت.
3033/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بانوان كوزران معصومه ابتكار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در آیین اختتامیه مسابقه‌های فرهنگی و قرآنی مسطورا شهرستان خواف گفت: پیشگیری مقدم بر درمان است و برای کاهش و یا رفع تبعات آسیب‌های اجتماعی باید هزینه‌های زیادی از بیت المال و بخش‌های مختلف صرف شود ولی با افزایش انس و الفت مردم و خانواده‌ها با قرآن می‌توان با هزینه‌های بسیار کمتر از این آسیب‌ها پیشگیری کرد. حجت الاسلام هادی صاحبقرآنی افزود: طرح ملی «زندگی با آیه ها» با عنوان «مسطورا» در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری با هدف اقامه جهاد تبیین قرآنی، گفتمان‌سازی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمان فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه قشر‌های مردم از سال گذشته در سطح کشور و خراسان رضوی آغاز شده و به مدت سه سال در حال اجرا است. وی افزود: طرح مسطورا یعنی سطر به سطر زندگی با آیه‌های قرآنی، به گونه‌ای که آیه‌های قرآن به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود. در پایان مسابقه‌های فرهنگی و قرآنی مسطورا در خواف که به همت اداره تبلیغات اسلامی و با مشارکت شرکت اپال پارسیان سنگان برگزار شد از ۶۰ نفر از شرکت کنندگان و قاریان برتر با اهدای هدایایی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • بنیان خانواده باید در جامعه حفظ و تقویت شود
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • بساط خیر و برکت زنانه
  • برنامه‌های هفته «زمین پاک» در کرمانشاه اعلام شد