Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: فرهنگیان برای استفاده از خدمات ستاد‌های اسکان نوروزی، رزرو اینترنتی محل‌های مورد نظر را انجام دهند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان علی الهیار ترکمن اظهار داشت: ستاد‌های اسکان نوروزی در ادارات آموزش و پرورش فعال شده است و علاوه بر خانه‌های معلم و باشگاه‌های فرهنگیان برخی مدارس که شرایط و استاندارد‌های لازم را دارند، تجهیزات مورد نیاز برای این مدارس تهیه شده است و ما آمادگی پذیرایی از ۱۱ میلیون نفر روز از همکاران فرهنگی در ایام نوروز را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی در ادامه گفت: همکاران فرهنگی با ورود به سایت medu.ir و با رفتن به صفحه ستاد اسکان نوروزی می‌توانند ثبت نام و رزرو محل‌های اسکان نوروزی را انجام دهند لذا از قبل ثبت نام کنند و با مطمئن شدن رزرو خود اقدام به مسافرت کنند و مهلت پایان ثبت نام تا ۲۴ اسفندماه است.

الهیار ترکمن گفت: در صورت وجود ظرفیت خالی در برخی مناطق، این ظرفیت به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اعلام می‌شود تا از طریق این سازمان مردم به محل‌های اسکان نوروزی فرهنگیان هدایت شوند، اما اولویت در ستاد‌های اسکان نوروزی با همکاران فرهنگی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اسکان نوروزی فرهنگیان میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،همانطور که می‌دانید راننده‌های فعال اسنپ اعتبار سهمیه سوخت دریافت می‌کنند. این اعتبار سهمیه از سوی نهادهای دولتی واریز می‌شود. اسنپ فقط اسامی رانندگان واجد شرایط دریافت سهمیه سوخت و میزان پیمایش ماهانه آنها را در اختیار این نهادها قرار می‌دهد.شهروند خبرنگاری در پیامی خواستار دریافت این سهمیه شده است .

پیام شهروند خبرنگار ما: 

سلام .لعنت بر آمریکا. آقایان قیمت بنزین را گران کنید.و به اسنپ سهمیه بنزین چرا دولت ایران نمی‌دهد. آقایان تو را به قرآن بنزین را برای ماشین های شخصی گران کنید و به اسنپ وکامیونها چرا سهمیه بنزین نمیدهند

دیگر خبرها

  • منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز
  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند