Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، آیین افتتاحیه دومین جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت امروز با حضور مسئولین عالی کشوری و لشگری در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی ج. ا. ا. برگزار می‌شود.
به گفته مدیر روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور: این جشنواره با حضور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، دکتر رحمانی وزیر صمت، دکتر اردکانیان وزیر نیرو، امیر حاتمی وزیر دفاع، مهندس جهرمی وزیر ارتباطات، دکتر نعمت الهی قائم مقام وزیر آموزش و پرورش، دکتر مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دیگر مسئولین عالی کشوری و لشگری افتتاح می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: این جشنواره از ۴ الی ۶ اسفندماه در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی ج. ا. ا. برگزار می‌شود.        

1 / 2

شروع توقف(1)  

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، سعید زمانی معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) گفت: با نظر هیات داوران جشنواره آیین‌های نمایشی، میدانی و خیابانی روستایی و عشایری رضوی ۷ گروه تئاتری در روستای کردر رضوی به رقابت خواهند پرداخت.

وی در این باره اظهار کرد: یکی از بخش‌های ششمین جشنواره روستایی آسمان هشتم مربوط به آیین‌های نمایشی و روستایی رضوی خواهد بود. با توجه به آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، ۷ اثر مجوز حضور در هرمزگان برای رقابت با سایر گروه‌ها را پیدا کرده اند.

معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) بیان کرد: در همین راستا استان‌های آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگلویه و بویراحمد و هرمزگان صاحب نماینده برای شرکت در این رقابت‌ها هستند.

وی در پایان عنوان کرد: گروه راد از صومای برادوست ارومیه، باغ انار از باغ انار لردگان، نبی اکرم از زرکی میناب، انگاره از شهوار میناب و ضامن آهو از سیله در کردر رضوی از توابع شهرستان میناب به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 6081309 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • نشست وزیر خارجه ایران با سفرای کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در سازمان ملل
  • اجرای طرح های مختلف وزارت علوم برای افزایش شرکت های دانش بنیان
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳