Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@05:45:50 GMT

تمام تجهیزات و تاکتیک‌های ما داخلی و بومی است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۰۱۳۴

تمام تجهیزات و تاکتیک‌های ما داخلی و بومی است

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه تمام تجهیزات و تاکتیک‌های ما داخلی و بومی است، تاکید کرد: شناسایی و اشراف کاملی بر تهدیدات در منطقه داریم و خودمان را منطبق با تهدیدات آماده می کنیم.

به گزارش قدس آنلاین، دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه رزمایش دریایی «ولایت۹۷» اظهار داشت: تهدیدات علیه کشورما همیشه بوده و مهم توانمندی نیروهای مسلح برای مقابله و بازدارندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یگانهای عملیاتی ما مستمرا درحال تقویت توان خود هستند، افزود: امسال چند رزمایش برگزار شد که همه آنها با هم، نشانده توان و قدرت دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند.

دریادار سیاری تاکید کرد: ما شناسایی و اشراف کاملی بر تهدیدات در منطقه داریم و خودمان را منطبق با تهدیدات آماده می کنیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه نیروهای مسلح ما توان مقابله با هر تهدیدی را دارند، گفت: در این خصوص، نیروی انسانی یک رکن مهم است و نیروهای ما امروز از نظر آموزش و مهارت در سطح بسیار بالایی هستند.

وی ادامه داد: همه این نیروها متناسب با شرایط روز آموزش دیده و در آمادگی کامل بسر می برند.

دریادار سیاری با اشاره به بومی بودن تمامی تجهیزات و سامانه های حاضر در رزمایش، خاطرنشان کرد: تجهیزات نیروهای مسلح ما دیگر عاریه ای نیست چراکه معتقدیم سلاح عاریه ای، امنیت عاریه ای به دنبال دارد و فروشندگان این تسلحیات می توانند در بزنگاه، گلوگاه ها را بگیرند.

معاون هماهنگ کننده ارتش در پایان تصریح کرد: هم تجهیزات و هم تاکتیکهای ما داخلی و بومی هستند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دریادار سیاری رزمایش دریایی ولایت ۹۷ قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلومبرگ: نیروهای اوکراینی به نقطه شکست می‌رسند

به گزارش قدس آنلاین، پس از آنکه مجلس نمایندگان آمریکا موافقت کرد تا کمک‌های این کشور به اوکراین تصویب شود، بیشتر مسئله به این بستگی خواهد داشت که تجهیزات نظامی جدید تا چه اندازه سریع می‌تواند به خط مقدم اوکراین برسد.

شبکه خبری بلومبرگ به نقل از «میکولا بیلیسکوف» پژوهشگر موسسه ملی مطالعات استراتژیک در کی‌یف گزارش داد: «این کمک‌ها به ارتش اوکراین مهلتی می‌دهد اما کمک‌های بیشتری در این مسیر نیاز است؛ چشم‌اندازی که به دلیل مقاومت سرسختانه جمهوری‌خواهان آمریکا دشوار به نظر می‌رسد. سوال این است هم‌زمان با اینکه استراتژی پوتین صبر کردن است، آیا کمک‌های دیگری در سال ۲۰۲۵ و بعد آن هم وجود خواهد داشت و اگر باشد، در چه میزان خواهد بود.»

«مارک وارنر» رئیس کمیته اطلاعات سنای آمریکا در برنامه «فیس دِ نیشن» از تلویزیون «سی‌بی‌اس» گفت: «برخی از تجهیزات، که احتمالا شامل سامانه‌های موشکی تاکتیکی یا ATACMS می‌شوند، ممکن است تا چند روز دیگر در راه باشند.»

علاوه بر این، طبق آنچه افراد آگاه گفته‌اند، آلمان این هفته متحدان اروپایی از جمله فرانسه و ایتالیا را تحت فشار خواهد گذاشت تا سیستم‌های دفاع هوایی و قطعاتی به اوکراین ارسال کنند.

به گفته تحلیلگران موسسه مطالعات جنگ مستقر در ایالات متحده، حتی اگر تجهیزات آمریکا با سرعت حرکت کنند و به دست اوکراین برسند، احتمالا این کمک‌ها برای چندین هفته بر وضعیت خط مقدم تاثیر نخواهد گذاشت.

این تحلیلگران می‌گویند: «اگر نیروهای روسی شدت حملات خود را افزایش دهند، در این صورت وضعیت خط مقدم اوکراین وخیم‌تر خواهد شد.»

«فیلیپس اوبراین» استاد مطالعات استراتژیک در دانشگاه سنت اندروز در اسکاتلند گفت: «اوکراینی‌ها آسیب جدی دیده‌اند و نیروهای مسلح آنها ضعیف‌تر شده‌اند. با این حال، آنها اکنون دست‌کم با کمک‌های ایالات متحده، باید بتوانند وضعیت خط مقدم را به ثبات برسانند.»

شبکه خبری بلومبرگ در پایان می‌گوید: «کمبود تسلیحات و نیرو به همراه نیاز مبرم به سامانه‌های دفاع هوایی، نیروهای اوکراین را به نقطه شکست می‌رساند و احتمال پیروزی روسیه را افزایش می‌دهد.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • بلومبرگ: نیروهای اوکراینی به نقطه شکست می‌رسند
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • تغییر تاکتیک حزب‌الله مقابل رژیم صهیونیستی
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است