Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@06:30:08 GMT

خاطرات ۶ شهید روحانی مدافع حرم کتاب شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۰۳۱۵

خاطرات ۶ شهید روحانی مدافع حرم کتاب شد

به گزارش خبرگزاری بسیج، ۶ جلد کتاب با محتوای خاطرات شهدای روحانی مدافع حرم توسط انتشارات خط مقدم در کنگره بین‌المللی ۱۴۰ شهید روحانی مدافع حرم رونمایی شد.

 

این کتاب‌ها خاطرات شهدای روحانی مدافع حرم است که در دومین کنگره بین‌المللی بزرگداشت شهدای روحانی مدافع حرم توسط آیت‌الله اعرافی؛ مدیر حوزه‌های علمیه، سردار قاآنی؛ جانشین نیروی قدس سپاه و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثار منتشرشده در این کتاب برای نخستین بار و از زبان نزدیکان و بستگان این شهدا نقل‌شده و زیر نظر مرتضی سرهنگی به رشته تحریر در آمده و در ۲۵۰۰ نسخه منتشر شده است.

 

«خانه‌ای با عطر ریحان»، خاطرات شهید محمدهادی ذوالفقاری، «تپه العیس» خاطرات شهید میلاد بدری،‌ «راز قلعه‌حمود» خاطرات شهید سیداصغر فاطمی‌تبار، «یک جرعه دیدار» خاطرات شهید محمد رضایی، «سه‌گاه ابوهادی» خاطرات شهید علی تمام‌زاده و «رستگاری در سحرگاه مبعث» خاطرات شهید مجید سلمانیان است که توسط انتشارات خط مقدم منتشر و در کتاب‌فروشی‌های معتبر کشور ارائه‌ شده است.

دومین کنگره بین‌المللی ۱۴۰ شهید روحانی مدافع حرم، روز گذشته (پنجشنبه ۳ اسفند) با تجلیل از خانواده‌های شهدای پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه و ایران در قم برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم روز شهدای ورزشکار برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق مصوبه سال ۱۴۰۱ شورای عالی انقلاب فرهنگی، اول اردیبهشت سالروز تولد شهید ابراهیم هادی در تقویم رسمی کشور به عنوان روز «شهدای ورزشکار» نامگذاری شده است.

به همین مناسب امروز امروز شنبه اول اردیبهشت جامعه ورزشکار با حضور در بهشت زهرا و گلزار شهدای ورزش، این ضمن بزرگداشت این روز، یاد و خاطره تمام شهدا و به ویژه شهدای ورزشکار را گرامی داشتند.

در این مراسم که با حضور خانواده شهدا برگزار شد، محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک، مناف هاشمی و مهین فرهادی زاد دبیرکل و نایب رییس کمیته ملی المپیک، محمدرضا داورزنی عضو هیات اجرایی، سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته و ... حضور داشتند.

قهرمانان امروز، قهرمانان دیروز را بشناسند

مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران هم از افراد حاضر در مراسم امروز بود. او در این مراسم با اشاره به اینکه سالروز تولد شهید ابراهیم هادی به عنوان روز «شهدای ورزشکار» نامگذاری شده است، گفت: ورزش ایران ۵ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و ۷۳۵ ورزشکار را هم به عنوان شهدای مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است. این تعداد شهید ورزشکار برای ما فرصت و غنیمت است.

وی در مورد هدف از برگزاری این مراسم تصریح کرد: هدف ما از برگزاری این نوع مراسمات این است که قهرمانان امروز با قهرمانان دیروز آشنا شوند، پیوند بخورند و سیره و منش شهدا را به خوبی بشناسند و آن را در زندگی خود جاری کنند.

میرجلیلی تاکید کرد: برای این روز برنامه های زیادی جهت اجرا در سراسر کشور پیش بینی شده است که تجلیل از خانواده شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا و ... از جمله آنها است.

ورزشی ها تا پای جان در مسیر شهدا هستند

همچنین در این مراسم علی احدی مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه یاد و خاطره شهدای ورزشکار و به ویژه شهید ابراهیم هادی که اول اردیبهشت سالروز شهادت او به نام «شهدای ورزشکار» نامگذاری شده است را گرامی می داریم، گفت: جامعه ورزش دور هم شدند تا نشان دهند مقام شهدا را همیشه تجلیل می‌کنند.

احدی تاکید کرد: جمعیت خوبی از ورزشی‌ها در این مراسم حاضر بودند و پیمان بستند تا پای جان در مسیر شهدا باشند.

در حاشیه مراسمی که امروز در گلزار شهدای بهشت زهرا برگزار شد از خانواده شهدای ورزشکار تجلیل شد.

کد خبر 6083147

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت فلسطین: ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند
  • تکریم و قدردانی از خانواده شهدای فاطمیون + فیلم
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • نامگذاری سه سایت نهضت ملی مسکن استان یزد به نام شهدای حمله تروریستی راسک
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟
  • گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود
  • تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۹۷ شهید رسید
  • احتمال جدایی میلان اشکرینیار از پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴
  • یادواره شهدای کنسولگری ایران و شهید حجازی در لنده
  • مراسم روز شهدای ورزشکار برگزار شد