Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشی از لوکیشن فیلم محمد رسول الله ساخته مجید مجیدی در روستای بنود اکنون به منطقه گردشگری در شهرستان عسلویه شده است. لوکیشنی که عارضه‌های زمینی هم به کمک جذابیتش آمد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، استان بوشهر جاذبه‌های زیادی دارد که یکی از این جاذبه‌ها شهر عسلویه است شهری که بیشتر به شهر صنعتی و پتروشیمی شناخته می‌شود تا جاذبه هایش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در کنار جاذبه‌های طبیعی که این شهرستان صنعتی دارد مانند جنگل‌های حرا، بخشی از عارضه‌های زمینی نیز به جاذبه‌های مصنوعی ایجاد شده در آن کمک کرده تا بتواند به دیدنی‌های این شهرستان اضافه کند.


هنوز این منطقه آنقدر شناخته شده نیست که هر هفته شاهد گردشگران زیادی باشد. خیلی از این افرادی که لوکیشن فیلم حضرت محمد را می‌شناسند به سختی آنجا را پیدا کرده بودند. اما همه می‌دانند که روستای بنود در عسلویه کجاست.

اصلا روستای بنود پس از ساخت فیلم شناخته شد تا قبل از آن تنها طبیعتگردان و آن‌هایی که عاشق کشف ناشناخته‌های عسلویه بوده اند اینجا را پیدا کرده بودند.


برای رفتن به بنود باید از مسیر‌های پیچ در پیچی حرکت کرد و رفت به دره‌هایی که دورتا دورش را کوه گرفته است. بین راه کوه‌ها و دره‌های زیادی رد آب را به خود دیده اند و شکل و شمایل زیبایی را به وجود آورده اند. درست وقتی تصور می‌کنی که ساحل را پیدا نخواهی کرد یک تابلوی آهنی رنگ و رو رفته‌ای که انگار یکی از اهالی آن را نصب کرده نشان می‌دهد که مسیر محل فیلمبرداری کجاست. پس از آن رد خودرو‌های پارک شده نشان می‌دهد که خبر‌هایی است.

  به طور عجیبی صخره‌هایی شبیه به کلوت‌های کرمان از دور پیدا هستند فروررفتگی‌ها و برآمدگی‌های سنگ‌ها رو به خلیج فارس این منطقه را زیبا کرده است به خصوص اگر کسی بخواهد لحظه غروب را در آن جا ببیند.


اگر کسی فیلم را ندیده باشد، تصور می‌کند خانه‌های قدیمی که در دل صخره‌ها ایجاد شده حتما قدمتی چند هزار ساله دارند! خانه‌هایی که آن‌ها هم رو به دریا هستند. نمی‌توان داخل خانه‌ها شد آن‌ها تنها نمای بیرونی از شکل یک سرپناه را دارند.



برخی از طبیعتگردان با خودشان تجهیزات کمپ می‌آورند و اینجا چادر می‌زنند بدون هیچ امکاناتی. آن‌ها در بین همین کلوت‌ها و صخره‌ها از سوز سرما پناه می‌گیرند.


از شیراز و گناوه و شهر بوشهر همه و همه اینجا کنار کلوت‌ها خودروهایشان را پارک می‌کنند و از سکوت ساحل لذت می‌برند. هنوز آنقدر شلوغ نشده تا رد زباله‌ها تصویری ناخوشایند را به جای بگذارد. اما باز هم هستند عده‌ای که هنوز تصور می‌کنند زباله را آب خواهد برد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فیلم محمد رسول الله لوکیشن فیلم محمد رسول الله جاذبه های گردشگری ایران جاذبه های گردشگری استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاذبه های گردشگری پاتاوه میزبان گردشگران نوروزی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) ساحل بنود پذیرای گردشگران نوروزی
  • بازدید یک میلیون و ۲۴۴ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه
  • آیا اسلام واقعاً دین آسانی است؟
  • تصاویری از جاذبه های گردشگری رضوانشهر
  • گزیده ای از جاذبه های گردشگری ایران + فیلم
  • دو اثر جدید اسما الحسنی توسط گروه محمد رسول الله(ص) منتشر شد
  • بازدید بیش از ۹۰۰ هزار گردشگر از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه
  • نماپردازی زیبا و اروپایی یک مدرسه در سیستان و بلوچستان؛ الله اکبر
  • جاذبه های گردشگری پاتاوه میزبان گردشگران نوروزی
  • ورود ۹۰ هزار مسافر به عسلویه